اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جوانان جهانی ووشو در ترکیه

داور هرمزگانی از قضاوت ووشوی نماینده رژیم صهیونیستی خودداری کرد

داور بین‌المللی هرمزگانی که به نمایندگی از ایران به ترکیه برای قضاوت در مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان دعوت شده است از قضاوت برای نماینده رژیم صهیونیستی خودداری کرد.

داور هرمزگانی از قضاوت ووشوی نماینده رژیم صهیونیستی خودداری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا بهرمن که به نمایندگی کشورمان به ترکیه دعوت شده دلیل این رفتار را حمایت از مردم فلسطین عنوان کرد.

وی در بخش تالو در سومین روز از این رقابت‌ها باید فرم جین شو دختران در رده سنی جوانان را قضاوت می‌کرد و پس از اینکه متوجه شد در این فرم نماینده رژیم اشغالگر قدس حضور دارد از قضاوت در این بخش خودداری کرد.

عباسعلی اکبری دیگر داور ایرانی در مسابقات جهانی آنتالیا، رقابت‌های بخش ساندا را قضاوت کرد.

بر همین اساس در پنجمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان که با حضور نمایندگان 48 کشور در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد، کاروان ووشو ایران با کسب هشت مدال طلا، هفت نقره و شش برنز و شش سهمیه حضور المپیک جوانان توانست برای نخستین بار در مجموع مسابقات دختران و پسران عنوان قهرمانی ساندای جهان را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع انتخاب رئیس هیئت ووشو در مورخ 19 اسفند سال جاری با حضور دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو و بیش از 18 نفر از اعضای مجمع انتخابات هیئت ووشو این استان در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد که علیرضا بهرمن با 16 رای اعضا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ووشو استان هرمزگان انتخاب شد.

انتهای پیام/88001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول