اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران خبر داد

یادمان اروندکنار، میزبان لحظه تحویل سال زائران مازندرانی

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: زائرین مازندرانی اردوهای راهیان نور، لحظه تحویل سال در جوار هشت شهید گمنام یادمان اروندکنار خواهند بود.

یادمان اروندکنار، میزبان لحظه تحویل سال زائران مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قاسم هاشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا در عملیات والفجر هشت، حماسه‌ ای تکرار نشدنی آفریدند، چه پرستوهایی نغمه عشق را سر داده و قلب آسمان را شکافتند و در افقی غم گرفته مملو از عطر شهادت در صدف ابدی جای گزیدند.

وی با اشاره به اهمیت راهیان نور، افزود: راهیان ‏نور یکی از ارزش‌ها و مقدساتی است که همواره باید به یاد همه دلسوزان‌، حماسه‌سازان به‌ویژه ‏شهدای دفاع مقدس که در سال‌های دفاع مقدس برای حفظ دین و ارزش‌های الهی، حاضر شدند از ‏موجودیت و هستی خود بگذرند، باشیم.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران با اشاره به تثبیت ارزش‌های دفاع مقدس با حضور زائران ‏کاروان‌های راهیان نور، خاطرنشان کرد: با این کاروان‌ها می‌توانیم گام‌های موثر و ماندگاری را ‏برداریم و مشت محکمی بر دهان همه یاوه‌گویان و بدخواهان عالم که در راس آنها استکبار جهانی و ‏آمریکای جنایت‌کار است و  همراهان آنها در داخل و خارج بکوبیم.‏

هاشمی ضمن مهم دانستن برجسته سازی حماسه‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان قهرمان لشکر ویژه 25 کربلا در کاروان‌های راهیان نور، بیان داشت: باید در راهیان نور، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی های مردان غریب این لشکر به تصویر کشیده شود.

وی اذعان داشت: در عملیات غرورآفرین والفجر هشت، رزمندگان دلیر لشکر همیشه پیروز 25 کربلا با خط‌شکنی و عبورشان از اروند وحشی، به عنوان اولین نفراتی بودند که وارد شهر فاو شده و پرچم مبارک امام رضا(ع) را بر فراز مناره مسجد فاو به اهتزاز در آوردند.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران بیان داشت: گوشه گوشه سرزمین اروندکنار و شهر فاو شاهد رشادت های بی‌نظیر رزمندگان این لشکر بوده و حماسه‌ای تکرار نشدنی به دست این مردان آهنین خلق شد.

هاشمی به پاس از فداکاری‌های رزمندگان و شهدای لشکر خط شکن 25 کربلا، از حضور زائران مازندرانی در لحظه تحویل سال در یادمان هشت شهید گمنام اروند کنار خبر داد و ابراز داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ویژه برنامه‌های ستاد راهیان نور مازندران از ساعت 17 و 30 دقیقه در این یادمان آغاز می‌شود.

وی در پایان گفت: از همه زائران، به‌ویژه زائرین مازندرانی، تقاضامندیم برای تجدید میثاق با شهدای مظلوم عملیات والفجر هشت، لحظه تحویل سال، به این مکان مقدس مشرف شوند.

انتهای پیام/86020/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول