اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

66 مدرسه آماده میزبانی از مسافران فرهنگی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 66 باب مدرسه در سطح استان اردبیل برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی مهیا شده که از امروز آماده میزبانی از گردشگران و مسافران فرهنگی هستیم.

66 مدرسه آماده میزبانی از مسافران فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در نشست مطبوعاتی با جمعی از خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش همکاران تمهیدات و مقدمات لازم برای پذیرش مسافران نوروزی در شهر چشمه‌های بهشتی سرعین، اردبیل و سایر شهرهای استان اردبیل مهیا شده به طوریکه با نیازسنجی‌های انجام شده سعی و تلاشمان بر این بوده تا امکانات لازم برای اسکان شایسته و مطلوب فرهنگیان را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: 282 نفر از همکاران و عوامل اجرایی با تشکیل جلسات مختلف ساماندهی شدند تا در قالب ستاد اسکان با بهره‌گیری از تجارب خود امکانات و شرایط مطلوبی را فراهم کنند تا زمینه برای بهره‌گیری مناسب از فرصت سفر مطلوب فراهم آید.

سپهری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با بازرسی‌ها و بازبینی‌‌های انجام شده امکانات ستادهای اسکان نوسازی شده و ما اقدام به شستشوی فرش، پتو و موکت کردیم تا مدارس به شکل آبرومند میزبان میهمانان نوروزی باشد.

این مسئول اضافه کرد: 20 پایگاه شامل 66 مدرسه و 556 کلاس درس در فاصله زمانی 28 تا 13 فروردین ماه آماده استقبال از گردشگران و مسافران فرهنگی در استان اردبیل است.

وی با اعلام اینکه 80 درصد این مدارس و کلاس‌های درس به صورت ویژه تجهیز شده‌اند، بیان کرد: علاوه بر مدارس مراکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی فرهنگیان در شهرهای سرعین و اردبیل نیز آماده میزبانی از گردشگران است به طوریکه پذیرش مسافران به صورت اینترنتی و با بهره‌گیری از سیستم نرم‌افزار متمرکز انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: 115 تخت در مرکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی اردبیل و 80 تخت نیز در سرعین در این مراکز پیش‌بینی شده که در صورت نیاز، این ظرفیت افزایش می‌یابد.

سپهری نصب بنر و راهنمای مسافران و گردشگران نوروزی را یادآور شد و ادامه داد: ما مدارس نمونه را با امکانات مناسب و وسایل گرمایشی مورد نیاز مهیا کردیم به طوریکه در سه گروه اتاق‌های ویژه گروه الف و ب در خدمت فرهنگیان هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین مدارس در ناحیه یک و دو، سرعین، نیر و نمین تدارک دیده شده تا در خدمت‌رسانی به هموطنان به ویژه فرهنگیان بتوانیم خدمات مناسبی را ارائه کنیم، گفت: ‌تعرفه‌های تعیین شده در مراکز اسکان به اطلاع فرهنگیان می‌رسد تا آنها بتوانند انتخاب خود را انجام داده و در مکان‌های تعیین شده اسکان پیدا کنند.

سپهری افزود: ما در کلیه 19 منطقه آموزشی و پرورشی خود در خدمت گردشگران و مسافران نوروزی هستیم که این پذیرش با اولویت خانواده‌های فرهنگی انجام شده و در صورت نیاز سایر مسافران نوروزی نیز می‌توانند با پرداخت هزینه از این مکان‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول