اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش‌ و پرورش بم خبر داد

آمادگی 30 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در بم

معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: برای اسکان میهمانان نوروزی، 30 مدرسه در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

آمادگی 30 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، محمد رحیمی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: در سال جاری سامانه ثبت‌نام اسکان نوروزی در مدارس و اماکن رفاهی آموزش ‌و پرورش راه‌اندازی شده و همه افراد می‌توانند در این سامانه محل اسکان خود در نقاط مختلف کشور را رزرو کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش شهرستان بم ابراز داشت: در نوروز 92 بیش از 16 هزار نفر از میهمانان نوروزی در مدارس شهرستان اسکان داده شدند که در سال آینده پیش‌بینی اسکان بیش از 20 هزار نفر انجام شده است.

رحیمی ادامه داد: در ر نوروز 92 تعداد 22 مدرسه را برای اسکان آماده‌سازی کرده بودیم که به دلیل درخواست‌ها افزایش یافته و برای نوروز 93، تعداد 30 مدرسه در نظر گرفته شده است.

حمیدرضا جزینی‌زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بم نیز گفت: یکی از برنامه‌هایی که هر ساله با مدیریت فرمانداری و حضور برخی ادارات انجام می‌شود بازدید از اماکن گردشگری، اقامتی و خدماتی و همچنین بررسی امکانات است که از 18 اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی ابراز داشت: در بازدیدهای سال گذشته از هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خدماتی برخی موارد و تخلفاتی مشاهده شد که با افراد برخورد جدی صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی میهمانان نوروزی و گردشگران از اماکن مذهبی و مساجد برای اسکان موقت و انجام فرایض دینی استفاده می‌کنند، همواره تاکید داریم اداره اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به ساماندهی وضعیت اماکن برنامه‌ریزی داشته باشند.

حسین دهقانی بخشدار بروات گفت: جلسه ستاد تسهیلات نوروزی بخش بروات تشکیل شده و برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات به میهمانان نورزی انجام شده است.

وی خواستار همکاری آموزش و پرورش برای اسکان میهمانان نوروزی و بازدید کنندگان سد نساء در منطقه روداب غربی شد.

انتهای پیام/2446/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول