اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس:

همکاری مسئولان برای نجات گچساران از فرسودگی گره‌گشا است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: کمک و همکاری مسئولان استانی، شورای شهر و شهرداری برای نجات گچساران از وضعیت کهنه و فرسوده کنونی گره‌گشا است.

همکاری مسئولان برای نجات گچساران از فرسودگی گره‌گشا است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه زیرگذر شهید تندگویان گچساران گفت: از همه مسئولان سخت‌کوش صنعت نفت، مدیر مناطق ملی نفت‌خیز ‌‌‌جنوب و تمامی مسئولان استانی و شهرستانی که طی 2 سال گذشته شاهد تلاش‌های آن‌ها برای بهره‌برداری از زیرگذر بودم، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در همین‌جا به خاطر بعضی برخوردهایی که در چند ماه اخیر به دلیل پیگیری‌های بیش از حد و احتمالاً اوقات تلخی‌های ناشی از خستگی کار از مسئولان پوزش طلبیده چراکه هدف نهایی به ثمر نشستن و بهره‌برداری از این پروژه بوده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهر دوگنبدان شهری کهنه و فرسوده بوده که آغاز نوسازی برای این شهر شروع شده است.

تاج‌گردون در ادامه خواستار کمک و همکاری مسئولان استانی به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شورای شهر و شهرداری برای نجات گچساران از آنچه وی وضعیت کهنه و فرسوده عنوان کرد، شد.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های ورزشی فرهنگی در گچساران و باشت گفت: از مدیر مناطق ملی نفت‌خیز جنوب در بهمن ‌ماه گذشته به دلیل اختصاص 14 میلیارد به پروژه‌های تومانی ورزشی فرهنگی گچساران و باشت تشکر و قدردانی می‌کنم.

تاج‌گردون ادامه داد: 28 پروژه با این اعتبار در محلات شهر شروع شده که مردم این 2 شهرستان در یک سال آینده شاهد افتتاح این پروژه‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/82019/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول