اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

36/ همسفر با زائران سرزمین نور

حضور دانشجویان کرمانشاهی در یادمان دوکوهه

دانشجویان دانشگاه‌ رازی کرمانشاه در یادمان دوکوهه حضور یافتند از این یادمان دفاع مقدس بازدید کردند.

حضور دانشجویان کرمانشاهی در یادمان دوکوهه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حضور در پادگان دوکوهه و اردوگاه سردار شهید حاج احمد متوسلیان در اندیمشک از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌ رازی کرمانشاه بود.

در این برنامه مستندهایی از دوران دفاع مقدس برای دانشجویان پخش شد و راویان نیز خاطراتی از حضور رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بیان کردند.

دانشجویان دانشگاه‌ رازی کرمانشاه همچنین بر مزار شهدای گمنام آرمیده در یادمان دوکوهه حضور یافتند و به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کردند.

همچنین دانشجویان دانشگاه‌ رازی کرمانشاه، شهدای گمنام عملیات کربلای 5 را در منطقه عملیاتی شلمچه در شهرستان خرمشهر زیارت کردند.

در این آیین که در یادمان منطقه عملیاتی شلمچه برگزار شد، دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه‌ رازی کرمانشاه با حضور در مزار شهدای گمنام عملیات کربلای 5 برای شادی روح آن شهیدان گلگون کفن فاتحه خوانده و به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

همچنین در این بازدید راویان دفاع مقدس به بیان برخی از خاطرات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای دانشجویان دانشگاه‌ رازی کرمانشاه پرداختند.

دانشجویان دانشگاه‌ رازی کرمانشاه به منظور زیارت یادمان‌های شهدای دفاع مقدس در یادمان شهدای فتح‌المبین در شهرستان شوش دانیال حضور یافتند و از این منطقه بازدید کردند.

دانشجویان دانشگاه‌ رازی کرمانشاه با حضور در یادمان شهدای فتح‌المبین، شهدای گمنام این یادمان را زیارت کردند و برای شادی روحشان قرآن تلاوت کردند.

در حاشیه حضور دانشجویان کرمانشاهی در معراج شهدای اهواز به سراغ از دانشجویان رفتیم تا از حال و هوای حضور خود در مناطق عملیاتی بگوید.

امیر حسین صالحی دانشجوی ترم 2 کاردانی برق درباره حضور خود در مناطق عملیاتی خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: برایم فرقی ندارد در کدام منطقه حضور یابم زیرا این مناطق آرامش بخش هستند و تاثیر زیادی بر روحیه انسان دارند.

وی افزود: هم اکنون در جنگ نرم با دشمن در حال مبارزه هستیم که باید با گوش دادن به فرمان رهبری معظم تاثیر پذیری از دشمن نداشته باشیم.

دانشجویان کرمانشاهی در بخش دیگری از اردوی راهیان نور خود در منطقه دهلاویه در شهر بستان حضور یافتند و از محل شهادت شهید مصطفی چمران، نماینده امام خمینی (ره) در شورای عالی دفاع بازدید کردند.

این دانشجویان همچنین به زیارت مزار شهید گمنام آرمیده در یادمان شهید چمران در دهلاویه رفتند و به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

در یادمان شهید مصطفی چمران، مستندی در مورد زندگی و حضورش در جبهه‌های خوزستان برای دانشجویان دانشگاه‌ رازی کرمانشاه پخش شد.

پخش فیلم آخرین لحظات زندگی دنیوی شهید مصطفی چمران، از دیگر برنامه‌های حضور دانشجویان دانشگاه‌ رازی کرمانشاه در دهلاویه بود.

انتهای پیام/72010/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول