اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۲۵/ همسفر با زائران سرزمین نور

دانش‌آموزان دختر هفتکلی شهدای شلمچه را زیارت کردند

دانش‌آموزان دختر هفتکلی به زیارت شهدای گمنام شلمچه رفتند.

دانش‌آموزان دختر هفتکلی شهدای شلمچه را زیارت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، دختران دانش‌آموز هفتکلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند و از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند.

در این اردو دختران دانش‌آموز دبیرستانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان اعزام شدند و از یادمان‌های شهدا بازدید کردند.

در اردوی راهیان نور 70 نفر از دانش‌آموزان هفتکلی با حضور در منطقه عملیاتی شلمچه در شهرستان خرمشهر یادمان شهدای این منطقه زیارت کردند.

بازدید از مسجد جامع خرمشهر از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور دانش‌آموزان هفتکلی بود که در این برنامه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه سردار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان‌آرا، سردار شهید سید عبدالرضا موسوی و سردار شهید مصدق طاهری فرماندهان شهید سپاه خرمشهر گرامی داشته شد.

گرامی‌داشت یاد و خاطره و حماسه آفرینی‌های سردار کوچک دوران دفاع مقدس شهید بهنام محمدی‌راد نخستین شهید نوجوان جنگ تحمیلی در حماسه خرمشهر نیز از دیگر برنامه‌های این اردو بود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش هفتکل از اعزام دختران دانش‌آموز هفتکلی به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان به زیارت شهدای شلمچه رفتند.

محمود مؤمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده اردوی راهیان نور دختران دانش‌آموز هفتکلی انجام شد و این دانش‌آموزان به زیارت شهدای شلمچه رفتند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش هفتکل بیان کرد: در این اردو راهیان نور 70 دختر دانش‌آموز هفتکلی به منطقه عملیاتی شلمچه در شهرستان خرمشهر اعزام ‌شدند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان هفتکلی همچنین با حضور در یادمان شهدای شلمچه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در عملیات‌های کربلای چهار و کربلای پنج را گرامیداشتند و مزار شهدای گمنام آرمیده در این منطقه را نیز زیارت کردند.

مومنی عنوان کرد: در قسمت دیگری از این اردو، دختران دانش‌آموز هفتکلی با نحوه برگزاری برخی از عملیات‌های دفاع مقدس به ویژه عملیات کربلای 5 آشنا ‌شدند.

انتهای پیام/72010/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول