اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24/ همسفر با زائران سرزمین نور

حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در یادمان‌های دفاع مقدس

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان حضور یافتند.

حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان حضور یافتند و مقتل شهدا را زیارت کردند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور خود در استان خوزستان، به زیارت منطقه عملیاتی علقمه و شهدای عملیات کربلای 4 رفتند و به شهیدان والامقام این عملیات ادای احترام کردند.

این دانشجویان همچنین در ادامه اردوی راهیان نور خود، شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز را زیارت کردند

در آیین معنوی زیارت شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز، دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی لرستان حضور داشتند.

همچنین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به منطقه دهلاویه رفتند و از یادمان شهید مصطفی چمران، نماینده امام خمینی (ره) در شورای عالی دفاع بازدید کردند.

این دانشجویان  در ادامه به زیارت مزار شهید گمنام، در دهلاویه رفتند و به مقام شامخ این شهید نیز ادای احترام کردند همچنین مستندی را در مورد زندگی و فیلم آخرین لحظات زندگی دنیوی شهید چمران را مشاهده کردند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین در ادامه سفر خود به استان خوزستان با حضور در یادمان طلاییه، به زیارت شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس آرمیده در این یادمان رفتند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه اردوی راهیان نور خود با حضور در یادمان شلمچه، به زیارت شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس رفتند.

در این آیین که در یادمان منطقه عملیاتی شلمچه برگزار شد، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور بر مزار شهدای گمنام عملیات کربلای 5 برای شادی روح آن شهیدان گلگون کفن، آیاتی از قرآن مجید را قرائت کردند، همچنین با نحوه برگزاری برخی از عملیات‌های دفاع مقدس به ویژه عملیات کربلای 5 آشنا شدند.

حضور در پادگان دژ در روبروی گلزار شهدای خرمشهر از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان بود.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین در یادمان سردار سرلشکر شهید سیدمحمدحسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه و یاران شهیدش حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای والامقام عملیات نصر که در 16 دی ماه سال 1359 در هویزه به شهادت رسیدند نیز ادای احترام کردند.

همچنین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور در یادمان فکه یاد شهدای عملیات والفجر مقدماتی را گرامی داشتند و مقتل سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی و همراهانش را زیارت کردند.

دانشجویان شرکت کننده در اردوی راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی لرستان دومین سالگرد شهادت دانشجوی بسیجی شهید حجت‌الله رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی باغملک را گرامی داشتند.

در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت دانشجوی بسیجی شهید حجت‌الله رحیمی جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان حضور داشتند و برای شادی روح این شهید نسل سومی آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت و کلیپ‌هایی که در مورد این شهید ساخته شده بود برای دانشجویان دانشگاه لرستان را دیدند.

حضور در پادگان حمید و منطقه عملیاتی چزابه در استان خوزستان از دیگر برنامه های اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان بود.

انتهای پیام/72010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول