اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

پیشرفت 97 درصدی فاز نخست پروژه قلعه دختر کرمان

مدیرعامل سازمان احیا و نوسازی مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری قلعه دختر و قلعه اردشیر کرمان گفت: شاهد پیشرفت 97 درصدی تملک فاز نخست پروژه قلعه دختر کرمان هستیم.

پیشرفت 97 درصدی فاز نخست پروژه قلعه دختر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، منصور ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدوده پروژه قلعه دختر و قلعه اردشیر شامل 280 هکتار و در سه فاز تقسیم شده است که تاکنون 97 درصد تملک محدوده فاز نخست آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه 14.5 هکتار فاز نخست شامل منازل مسکونی، فضای سبز و معابر و 14 هکتار شامل عرصه قلعه دختر است، ابراز داشت: بیشترین تملک مورد نیاز در این محدوده انجام شده است.

مدیرعامل سازمان احیا و نوسازی مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری قلعه دختر و قلعه اردشیر ادامه داد: فاز نخست این مجموعه شامل کوه قلعه دختر و فاز دوم حد فاصل بوستان سنگی، بوستان پردیس و شهرک قائم است و فاز سوم این پروژه خیابان شهدای پیرانشهر، خیابان شاهزاده محمد و غار صفا را در بر می‌گیرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه فاز دوم مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری قلعه دختر و قلعه اردشیر به سه بخش تقسیم شده است، گفت: قسمت نخست فاز دوم شامل حدفاصل بوستان سنگی  و پردیس است که تا 95 درصد تملک آن انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون بر اساس قیمت کارشناسی روز افزون بر 15 میلیارد ریال در این فاز تملک انجام شده است، افزود: اسناد مالکیت قطعات زمین معوض در پارک شهید باهنر، شهرک خواجو و خیابان 27 شهریور آماده شده و نقل و انتقالات در حال انجام است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه جلسات متعددی با اوقاف و استاندار وقت کرمان در زمینه املاک وقفی انجام شد، تصریح کرد: در مورد تملک زمین‌ها و خانه‌های  اطراف شاهزاده محمد اخطار لازم به مالکان اعلام شده و تاکنون با چهار مالک توافق شده و اسناد دو ملک به نام سازمان منتقل شده است.

انتهای پیام/80019/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول