اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

پیوند اقتصادی میان شرکت نفت و فعالیت اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار پیوند اقتصادی میان شرکت نفت و فعالیت اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد شد.

پیوند اقتصادی میان شرکت نفت و فعالیت اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح زیرگذر گچساران که با حضور مسئولانی از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال نو  اظهار کرد: روز ملی شدن صنعت نفت را به همه تلاشگران در عرصه صنعت نفت، سربازان و افسران اقتصادی ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: خداوند را شاکریم که نعمت خوب نفت را به ما داده، نفتی که در یک روز تاریخی ملی شد و به دامن ملت برگشت.

خادمی تصریح کرد: امیدواریم که خداوند به ما استعداد، توان و فرصت بهره‌برداری از این نعمت بزرگ را عطا کرده بتوانیم استفاده‌های بهینه‌تری از این برکت بزرگ داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از همه مسئولان و دست‌اندرکاران این پروژه بیان کرد: پیمانکار پروژه زیرگذر گچساران نشان دادند که از قابلیت بالایی برخوردار بوده و می تواند در کارهای بزرگتری فعالیت کند.

خادمی ضمن تشکر از زحمات و پیگیری‌های نماینده مردم گچساران و باشت برای به پایان رساندن پروژه زیر‌گذر گچساران گفت: نماینده مردم گچساران و باشت در نقش مطالبه‌گر مطالبات مردم جدی بوده و مسئولان را نیز در این زمینه یاری می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که امیدوارم این هدیه عظیمی که نفت به مردم گچساران داده همچنان ادامه داشته باشد، گفت: باید بدانیم که بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت نفت همین است.

وی عنوان کرد: امروز شرکت‌های بزرگ با مفهومی به نام مسئولیت اجتماعی روبرو هستند و نفت یکی از این شرکت‌های بزرگ به شمار می‌رود که قرار است در محیط کار خود با همه ذینفع‌ها از جمله جامعه‌ای که در آن کار می‌کند؛ ارتباط مستمر برقرار کند.

خادمی با اشاره به مسئولیت بزرگ اجتماعی شرکت نفت اذعان داشت: ما در ارتباط مطالبه دیگری هم داریم که آن ارتباط، پیوند اقتصادی بین شرکت نفت و فعالیت اقتصادی استان بوده که بخش عمده آن برعهده خود مردم است.

انتهای پیام/82019/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول