اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی آموزش و پرورش

مکان‌های اسکان نوروزی در چاروسا اعلام شدند

از سوی آموزش و پرورش، مکان‌های اسکان نوروزی در چاروسا اعلام شدند.

مکان‌های اسکان نوروزی در چاروسا اعلام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، احمد الهی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری روستایی در بخش چاروسا زمینه مناسبی برای تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری در استان وجود دارد.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته حدود 250 هزار نفر گردشگر از مناطق مختلف چاروسا دیدن کردند و در بحث اسکان مشکلاتی را داشتیم امسال با برنامه بهتر نسبت به اسکان تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که این مشکل برطرف شود.

وی افزود: 7 روستای هدف گردشگری در چاروسا به استقبال مسافران نوروزی می‌روند که هر ساله گردشگرانی به این روستاها سفر می‌کنند و این روستاها شامل کمردوغ، الگن، المور، چم‌لپو، امامزاده سید محمود(ع) ،امامزاده نورالدین و دشت آزادی هستند. 

الهی اذعان داشت: با هدف افزایش خدمت رسانی به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان ستاد اسکان مسافران نوروزی در این اداره فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چاروسا خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ لازم در ستاد تسهیلات انجام شده و این مدارس از 28 اسفند ماه به بعد آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند.

الهی عنوان کرد: این مراکز به امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل فرش، تلویزیون، یخچال و سایر تجهیزات برای مسافران مجهز شده است.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا تاکید کرد: مسئولیت روستاهای هدف گردشگری به عهده میراث فرهنگی و دهیاران روستا است که باید در این زمینه میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشند.

 الهی ابراز امیدواری کرد که دهیاری‌ها در ایام نوروز بتوانند با استقبال گرم خود از مسافران نوروزی بخش چاروسا را به طور شایسته به کشور معرفی کنند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا افزود: 9 مدرسه و 31 کلاس درس برای مسافران نوروزی آماده شده که این مدارس شامل مدرسه ابتدائی امامزاده سیدمحمود، دبیرستان امامزاده سید محمود(ع)، خوابگاه شبانه‌روزی قلعه رئیسی، دبیرستان شهید دانشخواه قلعه رئیسی، دبیرستان جاورده، دبیرستان کمردوغ، مدرسه ابتدائی چم لپو، ابتدائی روستای الگن و راهنمایی المور بوده که برای اسکان نوروزی در چاروسا آماده شده است.

الهی گفت: همچنین تمهیداتی نظیر کشیک دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان، مراکز عرضه ارزاق عمومی و دارو و درمان و نیز امداد رسانی را پیش بینی کرده و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی مختلفی نیز برای این ایام در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول