اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش کرمان عنوان کرد

آماده‌سازی 5042 باب کلاس برای اسکان نوروزی در کرمان

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 5 هزار و 42 باب کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان کرمان آماده شده است.

آماده‌سازی 5042 باب کلاس برای اسکان نوروزی در کرمان

صمدالله محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سال جاری در سطح استان کرمان 34 پایگاه‌ ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان کرمان تدارک دیده شده است.

وی بیان داشت: در شهر کرمان دو پایگاه مرکزی ستاد اسکان نوروزی در هنرستان مدرس ناحیه دو و مدرسه 12 فروردین ناحیه یک در نظر گرفته شده است.

محمدی عنوان کرد: در مجموع 407 مدرسه و مرکز آموزشی رفاهی در استان کرمان برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده است که شامل 5 هزار و 42 باب کلاس است.

وی با بیان اینکه غیرفرهنگیان نیز برای اسکان در واحدهای آموزشی پذیرش می‌شوند، افزود: در مجموع یک هزار و 502 نفر عامل اجرایی اسکان نوروزی ‌به مسافران کرمان خدمت ارائه می‌دهند.

محمدی با اشاره به درجه‌بندی کلاس‌ها گفت: یک هزار و 10 کلاس درجه «الف»، 2 هزار و 227 کلاس درجه «ب» و یک هزار و 755 کلاس درجه «ج» هستند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: موزه آگیرا پژوهشکده تعلیم و تربیت استان کرمان ‌مربوط به تاریخ فرهنگی استان کرمان‌ در تعطیلات نوروز پذیرای علاقمندان است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مجموعه جشنواره سفره‌های هفت‌سین به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/80017/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول