اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

نیروهای توانمند کنار گذاشته در آموزش و پرورش باید به‌کارگیری شوند

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: نیروهای توانمند و قابلی که در طی این هشت سال از عرصه آموزش و پرورش کنار گذاشته شده بودند باید دوباره به بدنه آموزش و پرورش برگردند.

نیروهای توانمند کنار گذاشته در آموزش و پرورش باید به‌کارگیری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا کفاش ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه وجود مدیران اصفهانی در تمامی وزارت‌خانه‌ها الزامی است، اظهار کرد: به نظر لازم می‌رسد که حضور مدیران اصفهان در بدنه دولت باید دو چندان شود.

وی با اشاره به تغییر مدیریت رخ داده در کشور افزود: ما معتقد به مردم‌سالاری هستیم و مردم با انتخاب خود نشان دادند که خواهان تغییر بر مبنای کشور هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مردم حس کردند که نیاز به هوای تازه‌ای دارند به همین خاطر به آقای روحانی رای دادند.

وی ادامه داد: تغییرات در آموزش و پرورش طولی نیست بلکه عرضی است، تمامی کارکنان آموزش و پرورش، معلم هستند، و تغییر در برخی مدیریت‌ها به معنای ضعف نیروهای گذشته نیست.

کفاش با بیان اینکه در طول این هشت سال نیز سیستم اجرایی کشور خیلی مناسب نبود، گفت: در بخش‌هایی همچون طرح‌ها، بودجه‌ها، برنامه‌ریزی و امور اجرایی نقص‌ها و اشکالاتی هم وجود داشت.

معاون پرورشی، فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در هشت سال گذشته، بخشی از نیروهای توانمند به دلایل واهی و با کوته‌بینی به کنار زده شده بودند که جا دارد دوباره از توانمندی‌ آنها استفاده شود.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش با فعالیت 50 درصد نیروها نمی‌تواند فعالیت کند و باید زمینه حضور توانمند، باتجربه، باسابقه و شایسته با سلیقه‌های مختلف سیاسی فراهم شود.

کفاش به مدیرکل جدید آموزش و پرورش گفت: باید بازنگری جدی در فعالیت‌های سطح کلان داشته باشد و سیاست‌های خود را در این راستا تغییر دهد اما نباید در تغییر مدیران و مسئولان عجله کند بلکه با دید باز باید تغییر در روش‌ها ایجاد کند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی و ولایت فقیه از آن همه است و کسی نمی‌تواند ادعایی داشته که به قشری خاص تعلق دارد.

معاون پرورشی، فرهنگی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: آقای قائدیها با استاندار، نمایندگان مجلس و مسئولان و ارگان‌های مرتبط تعامل خوبی برقرار کنند و خط اعتدال را حفظ کند.

انتهای پیام/63012/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول