اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد:

3 بوستان شهرکرد آماده اسکان مسافران نوروزی است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد از آمادگی سه بوستان بزرگ شهرکرد برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

3 بوستان شهرکرد آماده اسکان مسافران نوروزی است

مجید جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: امسال نیز مانند سالیان گذشته امکان اسکان مسافر در پارک‌های سطح شهر فراهم شده و اولویت اسکان مسافران نوروزی به ترتیب در پارک‌های لاله، پارک ورودی شرقی شهر در سه راهی خوزستان و پارک ملت است.

وی افزود: نصب چادر بر روی چمن ممنوع است و مسافران عزیز باید بر روی سنگ‌فرش و معابر پارک‌ها اقدام به نصب و برپایی چادر کنند.

جلالی از کاشت 15 هزار اصله درخت در سطح شهر خبر داد و گفت: این تعداد از ابتدای سال تا به حال کاشته شده و در آستانه نوروز 2 هزار اصله درخت ویژه ایام نوروز در فضای سبز کاشته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد به برپایی سفره هفت‌سین نمادین در ورودی شهر شهرکرد اشاره کرد و اذعان داشت: رنگ‌آمیزی 50 درصد از مبلمان شهری شامل اسباب‌بازی‌ها و شهربازی کودکان، نصب پایه‌های روشنایی در حاشیه ضلع شمالی پارک رسول اعظم و رنگ‌آمیزی میادین و المان‌های شهر از جمله دیگر اقدامات است.

وی از گل‌کاری 8 هزار متر مکعب فضای سبز در شهرکرد خبر داد و یادآور شد: هم‌اکنون حدود 50 پارک بزرگ در شهرکرد وجود دارد که از امکانات مطلوبی برخوردار هستند.

انتهای پیام/68006/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول