اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی تاکید کرد

بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی مهم‌ترین انگیزه تحقق اقتصاد مقاومتی

امام جمعه خوی با تأکید بر ضرورت تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی را مهم‌ترین انگیزه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی مهم‌ترین انگیزه تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری صبح امروز در آخرین جلسه شورای اداری خوی در سال 92، با اشاره به تسلیت ایام فاطمیه و تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید همواره منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه اعمال خود قرار داده و برای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی با اشاره به اعلان سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، بیان کرد: ایشان در طول سال‌های اخیر با به‌کارگیری عناوین مختلف، اهمیت پرداختن به موضوع اقتصاد را در میان مسئولان و ملت، مورد تأکید قرار داده‌اند.

امام جمعه خوی در همین راستا بر ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی در جامعه تأکید و تصریح کرد: با تحقق این سیاست‌ها، اقتصاد ایران از وابستگی به نفت خارج شده و تحرک و پویایی خود را می‌‌گیرد.

وی همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور و ضرورت حل معضلات و مشکلات عدیده موجود را از مهم‌ترین انگیزه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان و ضرورت کاهش تأثیرپذیری از بحران‌های جهانی به راه افتاده نیز بر ضرورت تحقق این سیاست‌ها در کشور می‌افزاید.

موسوی‌شکوری همچنین مسئولان حاضر در جلسه را بر ضرورت دوری از اسراف در بیت‌المال دعوت کرد و گفت: مسئولان اجرایی باید وظایف محوله به خود را به نحو احسن انجام داده و زیر مجموعه‌های خود را نیز به انجام شایسته وظایف خود وادارند.

انتهای پیام/61006/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول