اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

50/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

حضور چشمگیر مسافران نوروزی در مرزهای گلستان

فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: حضور مسافران در نقاط مرزی استان گلستان در ایام نوروز بیشتر است.

حضور چشمگیر مسافران نوروزی در مرزهای گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ولی‎الله رضایی‎نژاد امشب در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: حضور مسافران در ایام نوروز در نقاط مرزی بیشتر است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل حضور بیشتر مردم در این ایام بازارچه‎های مرزی، طبیعت استان گلستان در مرزها، دریاها و سواحل مرزی است.

فرمانده مرزبانی استان گلستان در خصوص مسائل شنیده شده درباره بسته شدن یکی از مرزهای مشترک ایران و ترکمنستان خاطرنشان کرد: بسته شدن یا نشدن مرز به‎ خصوص برای ترانزیت بر اساس اعلام ترکمنستان به خاطر اقداماتی است که قرار است در مرز کشور خود همانند ترمیم جاده و ... انجام دهد.

رضایی‎نژاد تاکید کرد: اما اینکه مرز برای همیشه بسته شود و خروج و ورود خودروهای ترانزیتی انجام نشود و یا اینکه مرز در استان دیگر کامل بسته شود و ترانزیت‎ها از مرزهای استان گلستان انجام شود، اینگونه نیست.

وی افزود: قبلا در مدت زمان کوتاهی به دلایل مذکور در مرز استان خراسان محدودیت تردد وجود داشت که خودروهای ترانزیتی از طریق مرز مشترک استان گلستان با ترکمنستان عبور می‎کردند که شاهد صف‎های طولانی هم بودیم ولی با رایزنی‎هایی که با ترکمنستان انجام شد این موضوع برطرف و در حال حاضر وضعیت عادی است.

ولی‎نژاد در پایان ابراز داشت: مرز مشترک ایران با کشور ترکمنستان یک مرز رسمی است و احتمال اینکه برای همیشه قطع رابطه شود امکان‎پذیر نیست.

انتهای پیام/83004/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول