اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه پژوهش کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

زدودن نگاه سیاسی و غیر علمی مهم‌ترین رویکرد کارگروه پژوهش کهگیلویه و بویراحمد

دبیر کارگروه پژوهش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برنامه‌های سال آینده، زدودن نگاه سیاسی و غیر علمی مهم‌ترین رویکرد کارگروه پژوهش کهگیلویه و بویراحمد است.

زدودن نگاه سیاسی و غیر علمی مهم‌ترین رویکرد کارگروه پژوهش کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، وحید محمدی‌تبار امشب در کارگروه آموزش و پژوهش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اکنون در استان نگاه علمی به پژوهش و رفع نیازهای پژوهشی استان از ضرورت‌های اولیه در بحث پژوهش است.

وی گفت: به همین منظور لازم است تا نگاه‌های غیر علمی و سیاسی از عرصه پژوهش کنار زده شوند و به همین منظور باید آیین‌نامه و برنامه‌های بالادستی را به خوبی مد نظر قرار دهیم.

دبیر کارگروه پژوهش استان کهگیلویه و بویراحمد از بیانات رهبری در حوزه پژوهش به عنوان بهترین سند بالادستی یاد کرد و گفت: این منویات برای حوزه پژوهش استان ما بسیار کاربردی و راهگشا به نظر می‌رسند.

محمدی‌تبار ادامه داد: به همین منظور دستگاه‌های استان در 6 ماهه نخست سال آینده باید یک نیازسنجی در طرح‌های پژوهشی داشته باشند و در این راستا فرآیند کاملا رقابتی در حوزه پژوهش لازم است.

این مسئول در امور پژوهش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از هر سلیقه فکری در امر پژوهش باید استفاده کرد به خصوص از بخش خصوصی و طرح‌هایی که در این حوزه تدوین می‌شود می‌بایست استفاده بهینه‌ای شود.

وی از حاکم شدن نگاه علمی، سالم‌سازی و قانون‌مند کردن فرآیند نیازسنجی و نظارت بر توزیع عادلانه اعتبارات پژوهشی به عنوان ‌راه‌های سه‌گانه موفقیت در عرصه پژوهش استان یاد کرد.

انتهای پیام/2571/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول