اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش قوچان عنوان کرد

ضرورت انجام تحقیق و پژوهش‌ پیرامون خاطرات شهدا

مدیر آموزش و پرورش قوچان گفت: معلمان و فرهنگیان باید تحقیق و پژوهش‌هایی پیرامون خاطرات شهدا و زندگینامه آنان توسط دانش‌آموزان به انجام رسانند تا نسل جدید با یاد و خاطره شهدا بیشتر آشنا شوند.

ضرورت انجام تحقیق و پژوهش‌ پیرامون خاطرات شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا حسن‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور بسیج دانش‌آموزی و یادواره‌های شهدا در مجتمع رفاهی فرهنگیان قوچان اظهار داشت: امسال برخلاف تمام مشکلات اقتصادی بهترین یادواره‌های شهدا در بهترین مدارس شهرستان و با حضور دانش‌آموزان و همکاری سپاه پاسداران به انجام رسید.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا نخستین قدم خیر برای ادای دِین به کسانی بوده که با تمام قدرت در برابر دشمنان برای دفاع از میهن خویش ایستادند و تجلیل از دست‌اندرکاران اینگونه مراسمات به مصداق آیه «مَن لَم یَشکُر المَخلُوق لَم یَشکُر الخالِق» است.

حسن‌پور تأکید کرد: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا در مدارس آشنایی نسل جدید با جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس بوده تا به گونه‌ای باعث یادآوری خاطرات شهیدان شود.

وی یادآور شد: معلمان و فرهنگیان باید در سطح مدارس تحقیقات و پژوهش‌هایی پیرامون خاطرات شهدا و زندگینامه آنان توسط دانش‌آموزان به انجام رسانند تا نسل جدید با یاد و خاطره شهدا بیشتر آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش قوچان با تأکید بر این مطلب که سال 92 را با حضور پرشور در انتخابات آغاز کرده و در 22 بهمن حماسه سیاسی را تکمیل کردیم، بیان کرد: برخلاف تحریم‌های اقتصادی دشمن که برای به زانو درآوردن نظام اسلامی اعمال شده مصوبات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی را اجرا خواهیم کرد و سرافرازانه‌تر از گذشته در موضوع اقتصادی بیرون می‌آییم.

انتهای پیام/2202/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول