اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان خبر داد

جذب 2 هزار حامی برای ایتام کردستانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان از جذب 2 هزار حامی در جشن نیکوکاری امسال برای ایتام زیرپوشش این نهاد خبر داد.

جذب 2 هزار حامی برای ایتام کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هیوا رحیمی امروز در جمع خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: همزمان با جشن نیکوکاری امسال 2 هزار حامی تهرانی برای ایتام زیرپوشش این نهاد در کردستان جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی کردستان در حال حاضر از 5 هزار و 100 یتیم زیر 15 سال حمایت کرده و در سرفصل‌های مختلف به آنها خدمات ارائه می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: در کنار خدمات کمیته امداد 13 هزار حامی نیز از این ایتام حمایت و به صورت ماهیانه به حساب آنها پول واریز می‌‌کنند.

به گفته وی، بیش از 70 درصد از حامیان ایتام زیرپوشش این نهاد غیربومی و مابقی بومی استان هستند که تلاش در راستای افزایش آمار حامیان بومی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی‌هایی که طی سال گذشته و امسال در این راستا صورت گرفته، آمار حامیان بومی تا حدودی افزایش یافته است.

به گفته رحیمی، جذب حامیان بومی برای ایتام زیرپوشش نقش مهمی در کاهش زمان و همچنین صرف هزینه در راستای ارتباط‌گیری با آنان می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت به محرومین و نیازمندان به ویژه ایتام از دستورات دین اسلام است، بیان کرد: خوشبختانه مردم کردستان توجه خاصی به دستگیری نیازمندان دارند و در حمایت از برنامه‌های این نهاد همواره پیشقدم بوده‌اند.

وی در ادامه از جذب 175 میلیون تومان کمک‌‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال در تهران خبر داد و بیان داشت: این میزان کمک‌های مردم خیر تهران شامل برنج، روغن، ماکارونی، مرغ، پوشاک و البسه بوده است که امروز وارد استان و در کم‌ترین زمان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/79002/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول