اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

کمک 7.3 میلیارد ریالی حامیان به ایتام زنجانی در خانه انفاق

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک 7 میلیارد و 300 میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی با حضور در خانه انفاق خبر داد.

کمک 7.3 میلیارد ریالی حامیان به ایتام زنجانی در خانه انفاق

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خانه انفاق یک مرکز نیکوکاری است که در راستای تسریع امور خیرین ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه خانه انفاق دو سال قبل در شب‌های قدر افتتاح شده است، اضافه کرد: با اطلاع رسانی انجام شده و همچنین با همکاری صمیمانه خیرین و مردم روز به روز میزان کمک‌های مردمی در این مرکز افزایش پیدا می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در این مرکز تصریح کرد: از زمان افتتاح خانه انفاق تاکنون 7 میلیارد و 362 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در این مدت 2 هزار و 9 حامی در خانه انفاق جذب شده است، بیان کرد: این تعداد حامی کفالت 2 هزار و 573 یتیم را تقبل کردند.

حسنلو با اشاره به جمع‌آوری 92 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح آزادسازی زندانیان اذعان داشت: طی این مدت 118 میلیون و 814 هزار ریال فطریه عام در خانه انفاق جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه از جمع‌آوری 94 میلیون و 867 هزار ریال کفاره در خانه انفاق خبر داد و گفت: طی این مدت میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح شفا 338 میلیون و 398 هزار ریال برآورد شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به جمع‌آوری 109 میلیون و 734 هزار ریال صدقه در این مرکز اشاره داشت و بیان کرد: همچنین طی این مدت 170 صندوق صدقه در خانه انفاق توزیع شده است.

این مسئول جمع‌آوری 57 میلیون و 953 هزار ریال کمک در طرح کوثر را نیز از دیگر کارکردهای خانه انفاق عنوان کرد و اظهار داشت: در این مدت 9 میلیون و 518 هزار ریال نیز کمک در قالب طرح رضوان جمع‌آوری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جمع‌آوری 132 میلیون و 130 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین اشاره کرد و گفت: پس از افتتاح خانه انفاق 56 حامی در قالب این طرح جذب و 63 فرزند واگذار شده است.

حسنلو همچنین با اشاره به جمع‌آوری 10 میلیون و 546 هزار ریال کمک در طرح حج فقرا و 76 میلیون ریال در طرح اطعام و افطار نیازمندان را از دیگر کمک‌های جمع‌آوری شده در این مرکز اشاره کرد و بیان داشت: طی دو سال گذشته 4 میلیون و 446 هزار ریال کمک در طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج)، 14 میلیون و 940 هزار ریال در قالب رد مظالم و 9 میلیون و 700 هزار ریال کمک در قالب طرح احسان تاج گل جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/73005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول