اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد ازنا:

توجه به ایتام یکی از برنامه‌های ویژه کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ازنا گفت: توجه به ایتام یکی از برنامه‌های ویژه کمیته امداد این شهرستان است.

توجه به ایتام یکی از برنامه‌های ویژه کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، بهرام هداوند پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام شهرستان ازنا گفت: برگزاری این همایش‌ها در راستای قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ حامیان است.

رئیس کمیته امداد ازنا با بیان اینکه این همایش با حضور تعداد 50 نفر از حامیان بومی این شهرستان برگزار شده است، تصریح کرد: این حامیان در قالب طرح‌های گوناگون از ایتام این شهرستان حمایت می‌کنند و در راستای برطرف نمودن مشکلات زندگی این فرزندان معنوی خود تلاش‌های فراوانی را انجام می‌دهند که این همایش در راستای تجلیل از زحمات این حامیان است.

هداوند با بیان اینکه در این همایش با اهدای لوح تقدیر و هدایا از این حامیان تجلیل به عمل می‌آید، تصریح کرد: در راستای برگزاری این همایش مبلغ 13 میلیون و 739 هزار ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ازنا در پایان سخنان خود از کلیه حامیان بومی و غیر بومی و همچنین از آحاد مردم مومن و خدا جوی این شهرستان جهت یاری نمودن ایتام و تهیه نمودن مایحتاج این قشر از جامعه در آستانه سال نو دعوت کرد.

انتهای پیام/2304/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول