اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

آموزش و پرورش استان مرکزی آماده اسکان مسافران نوروزی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از آمادگی این استان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

آموزش و پرورش استان مرکزی آماده اسکان مسافران نوروزی است

سیف‌الله کریم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش استان هر ساله در ایام نوروز و تابستان بسترهای لازم را برای اسکان مسافران فراهم می‌سازد که در این راستا امسال نیز از آمادگی لازم برای اسکان مسافران برخوردار است.

وی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در ایام نوروز امسال 82 واحد آموزشی با 720 کلاس درس آماده اسکان مسافران نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در سال گذشته 30 هزار خانوار در مدارس استان اسکان یافتند که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری نیز این تعداد خانوار در ستادها، اسکان یابند.

کریم‌زاده بیان داشت: با توجه به جذابیت‌های گردشگری که در برخی از شهرهای استان همانند محلات وجود دارد سعی کردیم بهترین امکانات را در این شهرها فراهم سازیم تا گردشگران با خاطری آسوده در ایام نوروز در این شهرها مستقر شوند.

وی گفت: از مسافران نیز انتظار داریم در حفظ و حراست از امکاناتی که به صورت امانت در اختیار آنان گذاشته می‌شود، نهایت دقت را به عمل آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از دانش‌آموزان خواست تا در ایام تعطیلات نوروز از درس و مشق خود غافل نشده و خواندن درس را در کنار برنامه‌های روزانه خود قرار دهند.

انتهای پیام/87006/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول