اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بشرویه خبر داد

نصب 18 المان نوروزی در بشرویه

شهردار بشرویه گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال جدید 18 المان در سطح میادین، پارک‌ها و معابر بشرویه نصب می‌شود.

نصب 18 المان نوروزی در بشرویه

حسین حسین‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: شهرستان بشرویه نیز همراه با سایر شهرها و مناطق دیگر در آستانه فرا رسیدن سال جدید به استقبال نوروز می‌رود.

وی افزود: ستاد استقبال از بهار 93 شهرداری بشرویه در راستای فضا‌سازی مناسب شهر و آماده‌سازی آن برای پذیرایی از گردشگران نوروزی و همچنین استفاده شهروندان اقدامات و فعالیت‌های متعددی را انجام داده است.

شهردار بشرویه از نصب 18 المان در سطح این شهرستان خبر داد و متذکر شد: این المان‌ها بر اساس شعار این ستاد مبنی بر "18 بهار، 18 المان" که الهام گرفته از 18 بهار زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) است نصب می‌شود.

حسین‌پور تصریح کرد: همچنین در راستا فضا‌سازی مناسب و ایجاد فضای سبز نزدیک 60 هزار بوته گل در بولوارها، میادین و پارک‌های بشرویه کاشته شده است.

وی از توزیع 6 هزار اصله نهال در بین شهروندان خبر داد و افزود: از این مجموع 3 هزار اصله نهال به صورت رایگان از طرف شهرداری در اختیار افراد قرار داده شده است.

شهردار بشرویه تعمیر بلوکه‌ها، رنگ‌آمیزی جدول‌های حاشیه خیابان و بولوار‌ها، خط کشی معابر، انجام مسابقه پیامکی و همچنین اجرای سفره هفت‌‌سین نوروزی در سطح شهر را از جمله دیگر اقدامات شهرداری در آستانه فرا رسیدن سال جدید، عنوان کرد.

حسین‌پور تاکید کرد: با توجه به تقارن ایام سوگواری فاطمیه با نوروز شهرداری بشرویه تمام توان خود را برای فضا سازی مناسب شهرستان متناسب با این دو مناسبت به کار گرفته تا نوروز امسال رنگ و بوی فاطمی داشته باشد.

انتهای پیام/69006/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول