اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

یادواره شهدا از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی است

فرماندار بندرعباس گفت: برپایی یادواره‌ شهدا از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و معنوی در نظام اسلامی است.

یادواره شهدا از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی امروز در دومین یادواره شهدای روستای سرریگ اول از توابع دهستان ایسین بخش مرکزی که با گرامیداشت یاد و خاطر دو شهید والامقام محمود احمدی نسب و محمد نیکار برگزار شد حضور یافت.

وی در این مراسم اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی یکی از موضوعات اساسی جامعه است و برپایی یادواره‌های شهدا یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و معنوی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس با اشاره به وجه اشتراک شهدا با یکدیگر بیان داشت: همه شهدای گرانقدر وجه اشتراکی چون وحدت، ولایت پذیری، شجاعت و شهامت، صفا و صمیمیت، ایمان به خدا و روحیه شهادت طلبی داشتند که بر اساس همین اشتراکات بهترین سر منزلگاه را با نثار جان خویش  برای خود خریدند.

مرادی در ادامه افزود : توجه به شهدا توجه به ارزش‌هاست و سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه در گرو زنده نگه داشتن نام و راه شهیدان است، شهیدانی که قلم و زبانشان دنیایی از عمل و معنویت بود که با نثار جان خود عزت و اقتدار را برای میهن اسلامی به یادگار گذاشتند.

وی در پایان با اشاره به نقش رزمندگان استان هرمزگان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ایثارگران و شهدای این استان با روح بلند، شهامت، جسارت و پیروی از ولایت در دفاع از کیان، شرف و تمامیت ارضی ایران اسلامی هیچ کم نگذاشتند که گواه این حقیقت روایت‌گری فرماندهان والامقامی است که در دوران دفاع مقدس آشنایی نسبی با ایثارگران استان داشتند و در همه حال از آن غیورمردان به عظمت یاد می‌کنند.

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از خانواده های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس دهستان ایسین و شهیدان محمود احمدی نسب و محمد نیکار قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/88001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول