اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایانه مسافربری استان کرمان

‌نمایشگاه اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی در کرمان برپا شد

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: نمایشگاه اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی در پایانه مسافربری استان کرمان برپا شد.

‌نمایشگاه اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی در کرمان برپا شد

مسعود جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به منظور اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی در زمینه خدمات‌دهی مطلوب بخش حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای استان، نمایشگاه اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی در محل ورودی پایانه مسافربری مرکز استان افتتاح شد.

وی بیان داشت: این نمایشگاه تا 15 فروردین ماه 93 آماده اطلاع‌رسانی به مسافران استان کرمان است‌.

‌جمیلی عنوان کرد: در این نمایشگاه با توزیع فرم‌های نظر‌خواهی میان مسافران در مورد عملکرد شرکت‌های مسافربری و رانندگان اتوبوس رسیدگی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: معرفی سامانه‌های فروش اینترنتی بلیط، سامانه‌های پیام کوتاه دریافت و پاسخگویی به شکایات مسافران، معرفی سامانه‌های اطلاع‌یابی از وضعیت راه‌ها و ‌مرکز مدیریت راه‌ها و همچنین حقوق مسافران در سفر‌های جاده‌ای در این نمایشگاه مدنظر قرار دارد.

جمیلی افزود: مسافران نوروزی می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه از برنامه حرکت اتوبوس‌های مسافربری از مبدأ کرمان به تفکیک شرکت‌های مسافری‌، اطلاعات پست‌های امداد و نجات جاده‌ای استان‌، اطلاعات پلیس راه‌ها، مراکز پزشکی و فواصل بین شهرستان‌های سراسر استان مطلع شوند‌.

به گزارش فارس، نمایشگاه اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی کرمان جنب دفتر نمایندگی این اداره کل در پایانه مسافر کرمان برپا شده و از 27 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ماه 93 همه روزه صبح و عصر پاسخگوی مسافران‌ است. 

انتهای پیام/2446/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول