اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

برای هزینه‎های سالن اسپانسر پول داده است / منتی بر سر بسکتبال گرگان نیست

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه هزینه‎های سالن و هزینه‎‎های انجام شده دیگر توسط اسپانسر پرداخت شده است گفت: هیچ منتی بر سر بسکتبال گرگان وجود ندارد.

برای هزینه‎های سالن اسپانسر پول داده است / منتی بر سر بسکتبال گرگان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر امشب در جمع خبرنگاران استان گلستان در خصوص اظهارات انجام شده از طرف عیسی اتراچالی، رئیس هیئت فوتبال گرگان در نشست خبری روزهای گذشته با اصحاب رسانه استان گلستان و حواشی بیان شده در خصوص موسسه آرمان به عنوان اسپانسر هیئت فوتبال و بسکتبال گرگان اظهار داشت: هیئت فوتبال گرگان و آقای اتراچالی که از اواخر سال گذشته سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان را تحویل گرفت از فروردین امسال شروع به انجام برخی از تعمیرات در این سالن کرد.

وی ادامه داد: آن زمان ما در سالن تمرین می‎کردیم و آقای اتراچالی سر تمرین تیم آمد و گفت من برای شما اسپانسر پیدا کرده‎ام ما هم استقبال کردیم و گفت این اسپانسر موسسه آرمان است.

کبیر گفت: وی تاکید کرده بود که ما یک مقدار هزینه می‎کنیم و سالن را بازسازی می‎کنیم از پولی که آنها (موسسه آرمان) می‎دهند و 50 میلیون تومان پول هم به شما (تیم بسکتبال شهرداری گرگان) می‎دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: من در آن زمان در خصوص مبلغ به آقای اتراچالی گفتم سال 1389 که شرکت سایپا آمد و اسپانسر تیم شد ما 300 میلیون تومان گرفتیم و 50 میلیون تومان که پولی نیست.

کبیر بیان کرد: وی در پاسخ گفت که این موسسه یک شرکت بومی است و ما هم گفتیم که اشکالی ندارد اگر می‎خواهید از موسسه بومی حمایت کنید قبول می‎کنیم.

وی تاکید کرد: قرار شد پولی که وی می‎گیرد هم سالن را تعمیر کند و 50  میلیون تومان هم به ما بدهد که 20 میلیون تومان در ابتدا، 20 میلیون تومان وسط بازی‎ها و 10 میلیون تومان هم در انتهای فصل بدهد.

کبیر گفت: نخستین صحبت‎ها در این خصوص را ایشان (اتراچالی) آمد و با من صحبت کرد و ناراحتی من از این است که امروز که این حواشی به وجود آمده در آن زمان ما حرف شفاهی وی را قبول کردیم و به وی اعتماد کردیم و حتی مدیر موسسه آرمان به شهردار وقت گرگان گفت این توافق و تعهد را مکتوب کنیم اما کریمی شهردار وقت گرگان گفت نه لازم نیست آقای اتراچالی قول داده و عمل می‎کند.

 

تبلیغات روی پیراهن بخشی از تعهدات دو طرف بود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص عدم انجام تعهد رئیس هیئت فوتبال به دلیل عدم تصویب لایحه 50 میلیونی برای کمک به تیم فوتبال بانوان وحدت گرگان تصریح کرد: اینکه شهردار لایحه 50 میلیون تومانی به شورای اسلامی شهر گرگان نداده است و یا اینکه لایحه فوتبال تصویب نشده چه ارتباطی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان دارد که وی (اتراچالی رئیس هیئت فوتبال گرگان) به تعهدش عمل نمی‎کند.

کبیر گفت: آقای اتراچالی پول را از اسپانسر گرفته است و ما تعهدمان را انجام داده‎ایم؛ مگر تمام بازی‎های اسم موسسه آرمان بر روی لباس بازیکنان نبود؟

وی در خصوص اینکه بیان شد موسسه آرمان ربطی به بسکتبال ندارد اظهار داشت: پس ما چرا نام موسسه آرمان را بر روی پیراهن بازیکنان چاپ کردیم و با این تبلیغ در مسابقات حاضر شدیم؟ و اینکه گفته می‎شود موسسه آرمان فقط برای سالن گرفته شده و موسسه آرمان تبلیغ روی پیراهن را قبول ندارد دروغ است و روز نخستی که آمدند و صحبت انجام شد قرار شد تبلیغات دور زمین باشد، تبلیغات روی پیراهن هم باشد و پخش تلویزیونی هم انجام شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: من می‎گویم وی(اتراچالی رئیس هیئت فوتبال گرگان) که می‎گوید در این ماجراها ضرر کرده است، زمانی که آمده و قولی را داده باید تا آخرش بایستد و قولش را انجام دهد، اینجا محل گروکشی که نیست.

کبیر بیان کرد: آقای شهردار اگر لایحه 50 میلیونی هم می‎داد باید شورای اسلامی شهر گرگان تصویب می‎کرد و حتی در برسی این لایحه که به صحن شورا آمد من از این لایحه دفاع کردم.

 

برای هزینه‎های سالن اتراچالی از اسپانسر پول گرفته است

وی در خصوص این مطلب که رئیس هیئت فوتبال در جمع خبرنگاران گفت اگر موضوع بسکتبال نبود من برای سالن این هزینه‎ها و تعمیرات را انجام نمی‎دادم، تاکید کرد: وی برای این هزینه‎ها از اسپانسر پول گرفته است، این چه منتی است که بر سر ما می‎گذارد؟ اینکه می‎گوید هر بازی بیش از 2 میلیون تومان برای بسکتبال هزینه کردم برای این هزینه‎ها از اسپانسر پول گرفته است؛ مگر مجانی این کار را انجام داده است؟ ما مگر دیوانه بودیم که بیاییم و نام موسسه آرمان را بر روی پیراهن تیم چاپ کنیم؟

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ما در حال حاضر مشکل مالی برای پرداخت داریم و شورای اسلامی شهر گرگان هم وظیفه خودش را نسبت به ما انجام داده است و ما هم با توجه به اینکه بر روی این 50 میلیون تومان حساب می‎کردیم با بازیکن قرارداد بستیم اما با شرایط پیش آمده ما با مشکل مالی روبرو شده‎ایم؛ از کجا باید این هزینه را تأمین کنیم؟

برای شفاف‎سازی هزینه کلاس‎ها را در حساب هیئت می‎ریختیم

کبیر در ادامه در خصوص موضوع استعدادیابی که در نشست خبری رئیس هیئت فوتبال گرگان مطرح شد، خاطرنشان کرد: ما با وی(رئیس هیئت فوتبال گرگان) صحبت کردیم که به دلیل اینکه بسکتبال در گرگان مرکزیت دارد و همه بسکتبال را در گرگان می‎شناسند می‎خواهیم سالن را از هیئت فوتبال برای کانون‎های تابستانی اجاره کنیم، در آن زمان صحبت استعداد یابی و پیز دیگری مطرح نبود.

وی متذکر شد: ما این کار را انجام دادیم و به خاطر اینکه در کار شفافیت وجود داشته باشد تمام هزینه‎هایی که گرفتیم به حساب هیئت فوتبال گرگان واریز کردیم و ماه به ماه حقوق مربیان خانم و آقای ما که در گرما تمرین می‎‎دادند و مدیر کلاس‎ها را مشخص می‎کردیم و لیست را آقای طیبی به هیئت فوتبال می‎بردیم و هیئت فوتبال چک صادر می‎کرد و حقوق این افراد پرداخت می‎شد.

کبیر تأکید کرد: اینکه گفته می‎شود از هر بازیکن 60 هزار تومان گرفتیم برای سه ماه تیر، مرداد و شهریور بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: اینکه گفته می‎شود ما به خاطر خودمان این کار را انجام دادیم، آیا یک جا اسم اسدالله کبیر وجود دارد؟ در صورتی که سالن را من اجاره کردیم و پیگیر مسائل من بودم.

کبیر در پایان در خصوص اینکه رئیس هیئت فوتبال گرگان گفت 200 جلسه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سالن امام خمینی گرگان تمرین کرده و هزینه‎ای را دریافت نکردم متذکر شد: این در تعهدات بوده که ما در این سالن(سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان) تمرین کنیم و وی (اتراچالی رئیس هیئت فوتبال گرگان) اسپانسر به ما بدهد، 50 میلیون تومان به ما بدهد و تبلیغات تلویزیونی را هم انجام دهد و حتما یادش رفته که الان این اظهارات را انجام می‎دهد؛ اینکه گفته می‎شود برخی کم حافظه می‎شوند چه کسانی هستند که یادشان می‎رود که چه چیزی گفته‎اند و کم حافظه می‎شوند؟

انتهای پیام/83004/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول