اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی دوم گرگان برابر تهران

بسکتبال گرگان فدراسیونی نشد / نفس راحت «کبیر» پس از یک فصل جنجالی

با پیروزی دوم تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر افرا خلیج فارس، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر ماند.

بسکتبال گرگان فدراسیونی نشد / نفس راحت «کبیر» پس از یک فصل جنجالی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، خبر پیروزی دوم تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر تیم بسکتبال افرا خلیج فارس در تهران شب گذشته در حالی منتشر شد که اهالی بسکتبال گرگان به دلیل کسب نتایج بسیار ضعیف بسکتبال گرگان در این فصل ناراحتی‎های فراوانی را متحمل شدند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حالی شامگاه پنج‌شنبه به مصاف تیم بسکتبال افرا خلیج فارس در تهران رفت که بازی رفت از دوره پلی‎آف را در گرگان با پیروزی پشت سر گذاشت و با پیروزی بازی دیشب نیز ماندن این تیم در لیگ برتر قطعی شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این فصل در حالی برای ماندن در لیگ جنگید که در سال گذشته مقام چهارمی لیگ را از آن خود کرده بود و طرفداران انتظار داشتند حداقل امسال شاهد حفظ همان نتیجه و یا کسب رتبه بهتر باشند؛ هرچند انتقادهای فصل جاری بر مجموعه مدیریتی و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بر عملکرد آنها در فصل پیش هم وارد است و عملکرد این تیم در فصل گذشته نیز مردم را راضی نمی‎کرد.

در این فصل هم به دلیل اتفاقاتی که از ابتدای فصل گریبان بسکتبال شهرداری گرگان را گرفت این تیم نتوانست نتایج مطلوبی را کسب کند و سرانجام کار به جایی رسید که در حالتی بی‎سابقه در بیش از ده سال گذشته بسکتبال گرگان جدال خود با حریفان را برای ماندن در لیگ برتر ادامه دهد.

اظهار نظر جالب «کبیر» در خصوص ماندن در لیگ

ناراحتی هواداران و رسانه‎ها به عنوان نماینده اذهان عمومی در حالی به سرمربی این تیم منتقل می‎شد که اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال گرگان با اطمینان خاطر و با بیان محکم پاسخ می‎داد: ماندن ما در لیگ برتر حتمی است و اگر حتی ما نتوانیم از نظر نتیجه در لیگ بمانیم فدراسیون تیم‌های ریشه‌دار (بسکتبال شهرداری گرگان) را در لیگ نگه می‎دارد.

حال اینکه این اظهار نظر کبیر که با اتکا به چه نکته امیدوارکننده‎ای بیان می‎شد نکته‎ای بسیار مهم و قابل پیگیری است؛ به راستی اگر اینچنین باشد و عملکرد فدراسیون برای تیم‎ها اینگونه رقم بخورد فلسفه بازی‎های لیگ برتر و بازی‎های رفت و برگشت پلی‎آف و این همه هزینه‎ها در ورزش حرفه‎ای بسکتبال چیست؟

اما این اظهارنظر کبیر زاویه‎ دیگری هم دارد؛ در گفت‎و‎گوی رسانه‎ها با مسئولان فنی و مدیریت تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اواسط فصل و روزهای پایانی فصل و در اصرار مدیران تیم بر کسب نتیجه خوب تیم در فصل گذشته این سوال مطرح می‎شد که آیا درست است که تیم در طول فصل در مقابل دیدگان هوادارانی که همه آنها را بی‎نظیر می‎دانند شاهد باخت‎های پی در پی باشیم و امیدمان به پلی‎آف باشد که در کدام جایگاه در چهار تیم اول خواهیم بود؟ اما امروز این سوال مطرح است که آیا واقعا جایگاه بسکتبال گرگان اینجاست که جدال و تلاش برای ماندن در لیگی باشد که در صورت حذف شدن از آن فدراسیون بخواهد تیم را در لیگ نگه دارد؟

به هر حال این روسفیدی حداقلی برای مدیران تیم بسکبتال شهرداری گرگان و سرمربی این تیم باقی ماند که بسکتبال گرگان با کسب دو پیروزی در برابر تیمی همانند افرا خلیج فارس در لیگ مانده است و در بازی آینده باید برای جایگاه نهم در جدول 12 تیمی در برابر تیم بسکتبال استقلال زرین قشم به میدان برود.

انتهای پیام/83004/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول