اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از مراسم وداع با شهید نوذر موسوی‌زاده گزارش می‌دهد

حماسه چرامی‌ها در وداع با شهید زنده+تصاویر

پیکر شهید نوذر موسوی‌زاده با حضور گسترده مردم شهرستان چرام تشییع شد.

حماسه چرامی‌ها در وداع با شهید زنده+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، با حضور مردم شهرستان چرام، پیکر شهید نوذر موسوی‌زاده که جانباز هشت سال دفاع مقدس بود و 27 سال افتخار شهید زنده را داشت، تشییع شد.

بار دیگر عطر و بوی شهادت در فضای شهر پیچید و یاد جبهه‌ها در ذهن‌ها زنده شد، ملائک الهی آمده بودند تا روح پر فتوح مردی برومند، از شیرمردان کهگیلویه و بویراحمد را با خود به بهشت ببرند.

مردم چرام امروز با حضور در میعادگاه عشق و دلدادگی جمع شدند تا برای آخرین بار با شهید خود، رزمنده هشت سال دفاع مقدس شهید نوذر موسوی‌زاده وداع و او را تا دروازه‌های بهشت بدرقه کنند.

گلزار شهدای فشیان مملو از جمعیت بود، خانواده شهید موسوی‌زاده و دوستانش هم بودند، از همه اقشار در مراسم حضور داشتند، پیر و جوان، زن و مرد، حتی آنان که تاکنون شهید را ندیده و او را نمی‌شناختند هم حاضر شدند.

در این آیین معنوی که از محل سه راهی باشت با حضور مردم آغاز شد، مردم سینه‌زنان به طرف گلزار شهدا روستای فشیان حرکت کردند.

پیکر این شهید بر روی دستان مردم شهید‌پرور چرام قرار گرفت و مردم بار دیگر با شهید هشت سال دفاع مقدس و امام راحل خود تجدید میثاق کردند.

 

در این مراسم حضور گسترده مردان و زنان مسنی به چشم می‌خورد که آمده‌ بودند یاد و خاطره فرزندان شهید خود را زنده کنند.

مردم همیشه در صحنه چرام امروز با حضور پرشور و استقبال بی‌نظیر خود میزبانی این شهید راه سیدالشهدا (ع) را تمام و کمال به جا آورده و بار دیگر حماسه‌ای بزرگ در دفتر زرین افتخارات خود ثبت کردند.

**حاشیه‌هایی از مراسم تشییع شهید و بی‌تابی خانواده‌اش:

گفتنی است، شهید موسوی‌زاده جانباز 75 درصد دوران دفاع مقدس که به شهید زنده معروف بود، در سال 65 و در عملیات کربلای 4 بر اثر بمباران شیمیایی گاز خردل از ناحیه شکم و ریه دچار مجروحیت شد و پس از 27 سال به دوش کشیدن نشان قهرمانی، به همرزمان شهیدش پیوست.

---------------------------------

گزارش از: نسرین هاشمی

---------------------------------

انتهای پیام/82002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول