اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای فعالیت‌های تحصیلی و علمی در فارس

288 دانش‌آموز دارای رتبه در کنکور و المپیاد تجلیل شدند

با هدف ارتقای فعالیت‌های علمی و تحصیلی در فارس، نفرات برتر کنکور سراسری، جشنواره‌ها و المپیادهای علمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

288 دانش‌آموز دارای رتبه در کنکور و المپیاد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس گروه متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش فارس بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور و المپیاد استان فارس اظهار داشت: این چهارمین برنامه از این دست است که در پایان هر سال به منظور تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز برگزار می‌شود.

علیرضا شجاعی پور افزود: در این همایش از برترین‌های المپیادهای علمی، جشنواره خوارزمی، جشنواره نانو تکنولوژی، کنکور سراسری و کنکور فنی و حرفه‌ای تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه رتبه‌های زیر هزار کشوری در کنکورهای ریاضی، تجربی و انسانی و همچنین نفرات دارای رتبه کمتر از 100 در کنکور فنی و حرفه‌ای مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گفته وی، در کنکور سراسری هنر و زبان، رتبه‌های زیر 100 مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

شجاعی پور اضافه کرد: دارندگان مدال طلا، نقره و برنز در المپیادها و رتبه‌های نخست تا سوم جشنواره خوارزمی نیز از دیگر موارد تجلیل در این برنامه سالانه هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در برنامه امسال یک نفر دارنده رتبه جهانی در المپیاد علمی و یک رتبه نخست کشوری در جشنواره نانو را مورد تجلیل قرار دادیم.

وی بیان کرد: در برنامه تجلیل امسال در بخش المپیادها، 11 نفر شامل یک دارنده رتبه جهانی و 10 دارنده رتبه کشوری تجلیل شدند.

شجاعی پور ابراز داشت: در این همایش همچنین چهار نفر دارنده رتبه در جشنواره خوارزمی و یک نفر دارنده رتبه در جشنواره نانو تکنولوژی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گفته وی، در بخش کنکور سراسری، پنج دارنده رتبه تک‌رقمی، 16 دارنده رتبه دو رقمی و 172 رتبه سه رقمی تجلیل شدند.

رئیس گروه متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: امروز همچنین در بخش کنکور فنی و حرفه‌ای، 13 دارنده رتبه تک‌رقمی و 66 دارنده رتبه دو رقمی تجلیل شدند.

انتهای پیام/2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول