اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به واسطه پوشش به موقع، دقیق و منصفانه اخبار صورت گرفت

تجلیل شورای شهر قم از خبرنگار خبرگزاری فارس

در آخرین جلسه علنی و رسمی سال 92 شورای اسلامی شهر قم از خبرنگار و خبرگزاری فارس در قم به واسطه پوشش خوب،‌ به موقع، دقیق و منصفانه اخبار شورای شهر قم تجلیل شد.

تجلیل شورای شهر قم از خبرنگار خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در آخرین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم که یکشنبه‌شب با حضور 21 عضو شورا برگزار شد توسط رئیس شورا، شهردار قم، نائب رئیس و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از مهدی جعفری خبرنگار فارس به واسطه پوشش اخبار شورای اسلامی شهر قم در سال 92 با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

عباس ذاکریان سخنگوی شورای اسلامی شهر قم نیز پوشش اخبار شورا در خبرگزاری فارس را بسیار خوب، به موقع، دقیق، منصفانه و با رعایت نزاکت و ادب دانست و از خبرنگار و خبرگزاری فارس تقدیر و تشکر کرد.

در لوح تقدیر خبرنگار فارس که به امضای رئیس شورای اسلامی شهر قم رسیده، آمده است: به پاس یک سال تلاش موثر شما در امر اطلاع‌رسانی و آشنایی شهروندان عزیز قم از عملکرد شورای اسلامی شهر در سال 92 و همکاری موثر و به روز با روابط عمومی شورای اسلامی شهر بدین وسیله مراتب قدردانی خود را به دلیل زحمات و تلاش‌های صورت گرفته، اعلام می‌دارد.

در ادامه تاکید شده است: از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی‌بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش کرده‌اید و در راه دستیابی به اطلاعات حقیقی و موثر همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه‌ای با رعایت احترام به حق فردی، حفظ حریم و اسرار خصوصی و شئون انسانی که مطابق با قوانین اسلامی مربوط به حفظ حقوق شهروندی با معیارهای اخلاقی است، اهتمام ورزیده‌اید، تشکر کرده و به پاس صداقت و امانت و در کمال شرافت و فضیلت این لوح سپاس تقدیم حضورتان می‌شود.

آتش‌زر در پایان این لوح تقدیر آورده است: امید است در ظل عنایات خاصه حضرت باریتعالی و تحت توجهات حضرت بقیةالله‌الاعظم (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه حکومت ولایت فقیه موفق و موید باشید.

انتهای پیام/78010/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول