اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد

گسترش محدوده عملیاتی ناوگروه نیروی دریایی ارتش تا اقیانوس اطلس

فرمانده نیروی دریایی ارتش از حضور ناگروه نیروی دریایی ارتش در اقیانوس اطلس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: حضور در آب‌های آزاد جهان در راستای تدابیر فرماندهی کل قوا و توسعه امنیت در دریا در دستور کار نیروی دریایی است.

گسترش محدوده عملیاتی ناوگروه نیروی دریایی ارتش تا اقیانوس اطلس

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری ‌عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه راهیان نور پایگاه دریایی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار در حال تامین امنیت دریایی کشور و منطقه است.

وی با اشاره به حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد جهان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های جدی نیروی دریایی تامین امنیت آبراه‌ها برای تسهیل در مبادلات اقتصادی منطقه و مبارزه با پدیده دزدان دریایی است که در این زمینه دستاوردهای خوبی داشتیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: حضور در آب‌های آزاد جهان در راستای تدابیر فرماندهی کل قوا و توسعه امنیت در دریا در دستور کار نیروی دریایی است.

وی از گسترش محدوده عملیاتی ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تا اقیانوس اطلس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروی دریایی ارتش علاوه بر حضور در تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند تا مدار 10 درجه شمالی دریای سرخ، کانال سوئز، دریای مدیترانه، هند جنوبی، اقیانوس آرام حضور دارد.

وی افزود: ارتقای سطح دفاعی نیروی دریایی برای دفاع از مرزهای کشور، منابع اقتصادی و منافع جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد جهان یک امر ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/2329/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول