اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت هفت روز

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در سیریک دایر شد

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه با هدف خدمات‌رسانی رایگان به مردم شرق استان هرمزگان به مدت هفت روز در شهرستان سیریک دایر شده است.

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در سیریک دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیریک واقع در شرق مرکز هرمزگان، رئیس بیمارستان نیروی دریائی سپاه شهدای مسلمین عصر امروز در حاشیه برپایی این بیمارستان، گفت: بیمارستان صحرایی شهدای مسلمین نیروی دریائی سپاه شیراز برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به صورت رایگان به مردم شرق استان به مدت هفت روز در شهرستان سیریک دایر شده است.

دکتر میرحسینی افزود: در این بیمارستان بخش‌های رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق عمل، دندان پزشکی‌، جراحی عمومی، متخصص زنان و زایمان، اطفال، اورژانس، متخصص طب اورژانس، بیهوشی، مامایی، داروخانه و تزریقات با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به ویژه مناطق دور افتاده و روستائی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این بیمارستان ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم است اظهار داشت: واقعا خدمت کردن برای ملت ایران به ویژه ساحل‌نشینان خلیج فارس و دریای عمان که مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز و حافظان اصلی و واقعی خلیج فارس هستند، خستگی‌ناپذیر و لذت‌بخش است.

دکتر میرحسینی ارزش بیمارستان و تجهیزات آن را بالغ بر یک میلیارد تومان عنوان کرد که توان ارائه خدمات بهداشتی درمانی روزانه به 500 تا 700 را داراست.

این مسئول ابراز داشت: بهترین راه مبارزه با دشمنان اسلام و آمریکا و قدردانی و قدرشناسی و خدمت بی‌منت به مردم است.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول