اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

اقتصاد مقاومتی جهاد مقدس است‌

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی جهاد مقدس است، گفت: باید روحیه جهادی در اجرای فرامین رهبری را داشته باشیم.

اقتصاد مقاومتی جهاد مقدس است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این استان با تاکید بر اینکه رهبری همه ساله با عناوینی سال‌ها را نامگذاری می‌کنند، اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا بر اساس نامگذاری‌های سالانه، خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شود.

وی با اشاره به ضرورت تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی در نظام اسلامی گفت: منظور از اقتصاد مقاومتی ریاضت نیست، بلکه با تلاش آحاد جامعه می‌توان به اقتصادی شکوفا دست یافت.

یعقوبی اقتصاد مقاومتی را برای زندگی بهتر داشتن عنوان کرد و افزود: این اقتصاد بر پایه بومی و علمی بوده و برآمده از فرهنگ اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی جهاد مقدس است، اظهار کرد: باید روحیه جهادی در اجرای فرامین رهبری را داشته باشیم و مردم در وسط میدان اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر ورود سرمایه گذاران به بخش اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: بی گمان اقتصاد مقاومتی تنها راه فائق آمدن بر جنگ تحمیلی اقتصادی است.

امام جمعه بجنورد گفت: همان‌طور که در جنگ تحمیلی رشادت‌های فراوانی آفریده شد، باید همه با آمدن به وسط میدان اقتصاد مقاومتی، خواست رهبری را محقق سازند.

وی همچنین با اشاره به خطاب قرار دادن این استان به عنوان سرزمین اترک و گنجینه معرفت‌ها از سوی رهبری آن را برای این خطه بسیار ارزشمند دانست.

انتهای پیام/63002/‌ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول