اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کجور خبر داد

آماده شدن مجتمع‌های آموزشی کجور برای اسکان فرهنگیان در نوروز

رئیس آموزش و پرورش کجور از آماده شدن مجتمع‌های آموزشی کجور برای اسکان فرهنگیان در نوروز خبر داد.

آماده شدن مجتمع‌های آموزشی کجور برای اسکان فرهنگیان در نوروز

الیاس متاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: دو مجتمع آموزشی در بخش کجور برای اسکان فرهنگیان سراسر کشور تجهیز و آماده شد و فرهنگیان به همراه خانواده‌های‌شان می‌توانند در آن اسکان یابند.

وی ابراز داشت: با تجهیز مجتمع‌های شبانه‌روزی دهکده فرهنگی و تاریخی کندلوس و شهر پول کجور به امکانات مورد نیاز خانوارها از جمله یخچال، لوازم آشپزخانه، سیستم گرمایی شرایط برای حضور فرهنگیان فراهم شده است.

رئیس آموزش و پرورش کجور تصریح کرد: در صورتی که تعداد خانوار فرهنگیان برای اسکان در بخش کجور افزایش یابد آمادگی اسکان آنها در مجتمع آموزشی شبانه‌روزی روستای دشت نظیر کجور نیز مهیا است و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

متاجی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در این مجتمع‌ها تا 60 خانوار به طور شناور است، اظهار داشت: با توجه به تقارن نوروز با ایام فاطمیه ضمن تاکید بر حفظ حرمت این ایام، بنرهایی تبریک نوروزی با محتوای ایام فاطمیه در مجتمع‌های آموزشی نصب شده است تا حرمت ایام فاطمیه بیشتر حفظ بماند.

وی عنوان داشت: طرح نوروزی از سوی دانش‌آموزان کجوری در ایام نوروز در دبیرستان فاطمه الزهرا (س) شهر پول کجور به اجرا در می‌آید.

رئیس آموزش و پرورش کجور اضافه کرد: این طرح که از پنجم نوروز 93 اجرا می‌شود و دانش‌آموزان برای جبران برخی عقب‌ماندگی‌های درسی خود در این دبیرستان حاضر شده و دروس خود را مرور می‌کنند.

متاجی در پایان یادآور شد: این طرح اجباری نیست ولی با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان کجوری روبرو شد و امیدواریم بتوانیم گامی برای ارتقای بیشتر سطح علمی دانش‌آموزان منطقه برداشته شود.

انتهای پیام/86019/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول