اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

توزیع میوه شب عید از امروز در «کجور» نوشهر

میوه شب عید از امروز در «کجور» نوشهر توزیع می‌شود.

توزیع میوه شب عید از امروز در «کجور» نوشهر

شهردار پول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ویژه استقبال از نوروز در شهر پول کجور از اوایل اسفند ماه آغاز شد و با تلاش پرسنل شهرداری و همکاری ادارات و دستگاه‌های منطقه اکنون آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

قربانعلی خزایی افزود: از آنجایی که در نوروز 93 ایام فاطمیه را نیز داریم بنابراین حفظ حرمت این ایام بسیار مهم و ضروری است و به همین منظور هم فضای شهری پول با نصب بنرهای نوروزی با محتوای فاطمیه حال هوای معنوی خاصی به خود می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پاکسازی و شستشوی معابر، پیاده رو سازی، ترمیم مسیرهای آسیب‌دیده، کاشت 700 اصله نهال در مناطق مختلف شهری از جمله برنامه‌های اجرا شده در شهر پول کجور بود.

این مسئول تصریح کرد:کلیه روشنایی فاز شب‌ها در خیابان‌های اصلی و فرعی و معابر درون شهری شهر پول کجور بطور کامل بازسازی و روشنایی آن برقرار شد که این امر با همکاری صمیمانه مدیریت شرکت برق غرب مازندران و مدیر شرکت برق کجور به نتیجه رسید.

خزایی بیان کرد: توزیع میوه شب عید کجور نیز از امروز در شهر پول با قیمت مصوب دولتی آغاز می‌شود و اهالی کل منطقه کجور می‌توانند خرید میوه شب عید خود را در این منطقه انجام دهند.

شهردار پول پاکسازی محورها و معابر را در طول ایام نوروز بسیار مهم برشمرد و گفت: توجه ویژه به بحث جمع‌آوری زباله‌های حریم جاده‌ها و معابر در ایام نوروز بسیار مهم است و با توجه به اینکه در این ایام به‌خاطر حضور مسافران و گردشگران میزان زباله‌ها نیز طبیعتا افزایش می‌یابد که باید مدیریت مطلوبی در این‌باره انجام شود.

وی اظهار داشت: در قسمت ورودی شهر پول با برپایی چادر نوروزی، اقدام به پذیرایی از مسافران نوروزی در روز نخست سال نو خواهیم کرد.

انتهای پیام/86019/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول