اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه‌شنبه و با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

مراسم یادبود امام جمعه سابق گچساران در مصلی برگزار می‌شود

امام جمعه گچساران گفت: سه‌شنبه و با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، مراسم یادبود امام جمعه سابق گچساران در محل مصلی گچساران برگزار می‌شود.

مراسم یادبود امام جمعه سابق گچساران در مصلی برگزار می‌شود

حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه‌، اظهار داشت: گچساران در فصل بهار دارای آب و هوای بسیار مطبوع بوده و این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در جاده ترانزیتی یکی از پرترددترین شهرستان‌ها چه برای اسکان مهمانان و چه برای عبور مسافران نوروزی است.

وی ضمن تأکید بر لزوم نظافت و پاکیزگی مبلمان شهری افزود: مسئولان شهری به ویژه شهرداری باید در رفع مشکلات گردشگران نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند زیرا با این کار آبروی شهرستان حفظ می‌شود.

حجازی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نگرانی ایشان از مسائل فرهنگی در کشور گفت: مسئولان باید در میزبانی از گردشگران و مهمانان نوروزی نهایت تلاش خود را انجام دهند تا گچساران از هر حیث به عنوان شهری آبرومند و ارزشی به همه معرفی شود.

امام جمعه گچساران با اشاره به فرارسیدن سال نو و و‌ضعیت نامناسب معیشتی فقرا و نیازمندان ابراز کرد: در سطح گچساران فقرا و نیازمندانی زندگی می‌کنند که پناهگاهی نداشته و توانایی هزینه تحصیلات فرزندان خود را نیز ندارند.

حجازی ادامه داد: همین فقرا فردای قیامت تصمیم می‌گیرند که چه کسی به بهشت و چه کسی به جهنم برود.

وی خاطرنشان کرد: فقرایی که امروز با لباس مندرس در میان ما زندگی می‌کنند فردای قیامت دست ما را خواهند گرفت؛ پس از شما مسئولان خواستار چاره‌اندیشی در بهبود وضعیت معیشتی فقرا هستیم.

حجازی با اشاره به برگزاری مراسم یادبود حجت‌الاسلام کاشانی امام جمعه سابق گچساران عنوان کرد: مراسم یاد‌بود درگذشت حجت‌الاسلام سید‌علی متقی کاشانی با حضور فرمانده سپاه فتح استان فردا در مصلی گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82019/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول