اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

احداث موزه دفاع مقدس کرمانشاه با جدیت پیگیری می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: احداث پارک موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه با جدیت پیگیری می‌شود و از اجرای آن حمایت می‌کنیم.

احداث موزه دفاع مقدس کرمانشاه با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی پیش از ظهر امروز در دیدار با جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در کرمانشاه اظهار داشت: از اجرای پارک موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه حمایت می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: موزه دفاع مقدس باید در بهترین مکانی که ظرفیت مناسبی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشد، ساخته شود.

رضایی‌بابادی هشت سال دفاع مقدس را یکی از معجزات الهی عنوان کرد و افزود: در این مدت با توجه قرار گرفتن کشور در بدترین شرایط اگر عنایات خداوند، رهنمودهای ولایت فقیه و رشادت‌ها و استقامت مردم نبود کشور دچار بحران بدتری می‌شد.

وی با تاکید بر نقش ارزنده بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: بسیج مردمی منجر به شکست دشمنان تا دندان مسلح انقلاب اسلامی شد.

استاندار کرمانشاه ایثارگری‌ها و استقامت هشت سال دفاع مقدس را متعلق به کل مردم ایران دانست و گفت: این پیروزی‌ها به گروه خاصی تعلق ندارد.

وی ابراز داشت: وحدت و همبستگی بین تمامی اقشار در جنگ تحمیلی موجب شکست دشمن و مانع از دستیابی استکبار جهانی به اهداف شوم خود شد.

رضایی‌بابادی تدریس دستاوردهای جنگ تحمیلی در دانشگاه‌های نظامی کشور را ضروری خواند و بیان داشت: این دستاوردها باید به نسل‌های بعد نیز انتقال داده شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر نقش بی‌بدیل ایران اسلامی در منطقه، یادآور شد: امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر در منطقه بوده و بدون حضور ایران هیچ مشکلی در منطقه حل نخواهد شد.

وی معتقد است که جوانان کشور با تمام وجود علاقه‌مند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، لذا باید با برنامه‌های راهبردی از این ظرفیت مناسب برای پیشبرد و توسعه کشور استفاده کرد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: در جنگ تحمیلی بیشترین خسارت‌ها به استان‌های غربی و جنوب غربی کشور وارد شد که در صحنه جنگ به‌طور مستقیم درگیر بودند.

امیر سرتیپ حسن نامی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده است که در ایام نوروز دو تا سه میلیون نفر از کاروان‌های راهیان نور از مناطق جنگی دیدن کنند.

وی از بازدید بیش از چهار میلیون نفر از مناطق جنگی خبر داد و گفت: بازدید مردم از مناطق جنگی اقدامی ارزشمند برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است.

گفتنی است که در این دیدار حکم انتصاب استاندار کرمانشاه به‌عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور ابلاغ و قرائت شد.

انتهای پیام/2700/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول