اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

استاندار کرمانشاه گفت: تمامی دستگاه‌های استان کرمانشاه در حال حاضر آماده ارائه خدمت به مردم کرمانشاه و مسافران در تعطیلات نوروز هستند.

کرمانشاه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مانور آمادگی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه صبح امروز در بزرگراه امام خمینی کرمانشاه برگزار شد.

در این مانور دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز از جمله نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس میراث فرهنگی، راه و شهرسازی، بهزیستی و ... آمادگی خود را به اجرا گذاشتند.

استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران در حاشیه این برنامه اظهار داشت: مردم کرمانشاه باید با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان خاطره خوشی را برای مسافران نوروزی از این استان رقم بزنند.

به گفته ابراهیم رضایی‌بابادی، تمامی دستگاه‌های استان کرمانشاه در حال حاضر آماده ارائه خدمت به مردم کرمانشاه و مسافران در تعطیلات نوروز هستند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه آماده پذیرایی گرم از مسافران نوروزی است، گفت: امیدواریم در نوروز امسال شاهد هیچ‌گونه تلفات جانی نباشیم.

استاندار کرمانشاه به رانندگان نیز توصیه کرد که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح نوروزی پلیس 600 نفر در قالب 210 گشت موتوری و خودرویی پلیس‌راه و راهور شرکت خواهند داشت.

به گفته سردار کریم کشوری، طرح نوروزی پلیس‌راه از 25 اسفند ماه آغاز می‌شود و تا 17 فروردین ماه سال 93 ادامه خواهد داشت.

وی یکی از محورهای کار پلیس در طرح نوروزی را کنترل سرعت عنوان کرد و افزود: نیروهای پلیس در محل‌های اسکان مسافران، تفرجگاه‌ها و جاده‌های اصلی و فرعی حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سرعت غیرمجاز خودروها را بر اساس آمار موجود اصلی‌ترین عامل مرگ و میر دانست و ابراز داشت: به‌همین منظور پلیس در ایام نوروز با سرعت غیر مجاز برخورد جدی خواهد داشت.

کشوری به رانندگان توصیه کرد که از انجام هرگونه تخلف به ویژه تخلفات حادثه‌ساز همچون سرعت و سبقت غیر مجاز، صحبت کردن با تلفن همراه و نبستن کمربند ایمنی جداً خودداری کنند.

این مسئول تصریح کرد: پلیس در صورت مشاهده هر گونه تخلف حادثه‌ساز، خودروی متخلف را تا پایان تعطیلات توقیف خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به جابجایی تعداد مسافران بیشتر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: پلیس حساسیت بیشتری بر تخلفات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد داشت.

به گفته این مسئول، دفاتر پلیس +10 در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به‌صورت شیفتی به مردم بوده و سامانه پیامکی 110120 برای اعلام شکایت و تخلفات رانندگان اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول