اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد

اختصاص اعتبار یک‌میلیاردی به مناطق سیل‌زده نهبندان

استاندار خراسان‌جنوبی گفت‌: یک‌میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و کمک به روستاهای سیل‌زده نهبندان اختصاص یافت.

اختصاص اعتبار یک‌میلیاردی به مناطق سیل‌زده نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار صبح امروز در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: پرداخت عادلانه حقوق کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان و بازنشستگان از دغدغه‌های اصلی ما در پایان سال است.

وی گفت: امید است که با پیگیری‌های صورت گرفته در تهران و قول‌های مساعدی که به ما داده‌اند این حقوق را پرداخت کنیم و در این زمینه مشکل خاصی نداشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی‌ها و وقوع سیل در نهبندان، اذعان داشت: برای تأمین بخشی از خسارت‌های وارد شده به مناطق سیل‌زده نهبندان یک‌میلیارد تومان اعتبار به این مناطق اختصاص یافته است.

خدمتگزار از دستگاه‌هایی که این اعتبار در اختیار آن‌ها قرار گرفته است خواست تا هر چه سریعتر مأموریت‌هایی که در کمیته مدیریت بحران به آن‌ها محول شده است را به انجام برسانند.

وی همچنین به واگذاری تفویض اختیار اعتبارات ابلاغی به معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری در سال آینده، اشاره کرد و افزود: بخشی از دغدغه‌های مدیران به منظور پرداخت حداقل حقوق کارمندان و سایر سرفصل‌های توزیع اعتبارات مورد توجه ویژه ما است و ما نیز در حال پیگیری این موارد هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به ایام پایانی سال و آغاز سال جدید، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن انجام دید و بازدیدها و انجام مراسم نوروز باید امکان دسترسی با استانداری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشند.

انتهای پیام/69022/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول