اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی:

خدمات بازدارنده از معضلات در اولویت سکونتگاه‌های غیررسمی قرار گیرد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: خدماتی که از معضلات جلوگیری می‌کند، بیشتر به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی داده شود.

خدمات بازدارنده از معضلات در اولویت سکونتگاه‌های غیررسمی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن قیاسی ظهر امروز در نخستین کمیته توانمندسازی اجتماعی سکونتگاه‌های غیررسمی خراسان جنوبی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از معضلات شهر از حاشیه شهر به مرکز شهر صادر می‌شود.

وی با بیان این‌که این معضلات بخشی از دستگاه‌های اجرایی استان را درگیر خود کرده است، تصریح کرد: این معضلات باید مدیریت شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که در آغاز باید کمک کرد تا سکونتگاه‌های غیررسمی ایجاد نشود، اذعان داشت: بعد از شکل‌گیری این سکونتگاه‌ها باید آنها را مدیریت و سامان‌دهی کرد.

قیاسی با بیان این‌که برخی از خدمات را باید بعد از شکل‌گیری این سکونتگاه‌ها به ساکنان این مناطق داد، افزود: افراد ساکن در این مناطق نیازمند مسجد، فضای فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و سایر خدمات هستند.  

وی یادآور شود: باید تلاش کرد بیشتر خدماتی که از معضلات در سکونتگاه‌های غیررسمی جلوگیری می‌کند، به ساکنان در این مناطق داده شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که در نخستین جلسه کمیته توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی استان باید دیدگاه‌ها مطرح شود، ادامه داد: پیشنهادات مطرح شده برخی از دستگاه‌‌‌های اجرایی در این جلسه باید پخته‌تر باشد.

قیاسی تاکید کرد: باید سکونتگاه‌های غیررسمی در استان مشخص شود.

وی با بیان این‌که اعتبارات استان تکافوی نیازها را نمی‌کند، متذکر شد: برنامه‌ای برای سکونتگاه‌های غیررسمی طراحی شود که بار مالی زیادی نداشته باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سکونتگاه‌های غیررسمی خارج از دایره خدمات شهری ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/69010/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول