اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس مطرح کرد

احتمال افزایش 18 هزار تومانی یارانه هر ایرانی در فاز دوم هدفمندی

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با بیان اینکه با بهینه‌سازی نرخ بنزین می‌توان از قاچاق، فساد و رانت در این زمینه جلوگیری کرد، گفت: اگر دولت سهمیه بنزین را حذف کند، تقریبا 18 هزار تومان به یارانه هر نفر اضافه خواهد شد.

احتمال افزایش 18 هزار تومانی یارانه هر ایرانی در فاز دوم هدفمندی

شمس‌الله بهمئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: دولت در سال 93، 600 میلیارد تومان اعتبار برای شهرهای محروم استان در نظر گرفته است و 4 هزار و 300 میلیارد تومان به توسعه مناطق محروم استان اختصاص داده شده که در اختیار استاندار قرار خواهد گرفت تا به نسبت محرومیت شهر‌ها و بخش‌ها بین آن‌ها تقسیم شود.

وی ادامه داد: در بحث هدفمندی دولت مصمم است که بخش دوم آن را انجام دهد و هدف آن است که دولت حامل‌های انرژی را با شیبی ملایم افزایش دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه با بهینه‌سازی نرخ بنزین می‌توان از قاچاق، فساد و رانت در این زمینه جلوگیری کرد، تصریح کرد: اگر دولت سهمیه بنزین را حذف کند تقریبا معادل 18 هزار تومان در هدفمندی به یارانه هر نفر اضافه خواهد شد.

وی پیرامون نحوه واگذاری پتروشیمی‌ها ابراز داشت: خیلی از کسانی که پتروشیمی‌ها را در اختیار گرفتند با توجه به سود بالایی که نصیب صاحبان پتروشیمی‌ها شد متاسفانه هنوز پول دولت را برگشت نداده‌اند.

بهمئی در پایان گفت: برای سال آینده خوراک پتروشیمی‌ها را روی 13 سنت بستیم تا سود بیشتری نصیب دولت و کمک به مردم شود و همه این راه‌ها برای این است که فشار بر مردم کمتر شود.

انتهای پیام/72012/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول