اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام:

هلال احمر ایلام در ایام نوروز در آماده باش کامل است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: با وجود نیروهای توانمند و پای کار هلال احمر ایلام در ایام نوروز در آماده باش کامل است.

هلال احمر ایلام در ایام نوروز در آماده باش کامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد سلیمانی ظهر امروز در آیین آغاز فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی اظهار داشت: در این مجال به همه میهمانان نوروزی استان ایلام خیر مقدم گفته و از سوی جمعیت هلال احمر ایلام به عنوان عضوی از اعضای ستاد تسهیلات سفر استان به آنان وعده خواهم داد که استان ایلام پذیرایی تک تک مهمانان خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: این جمعیت با اعضای جوانان و افراد پای کار و توانمند خود در راستای برقراری ایمنی مسافران نوروزی از هیچ کوششی دریغ نکرده و از همه توان خود بهره خواهد گرفت.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان ایلام با تقسیم کاری که در ستاد انجام شده پذیرای میهمانان نوروزی بوده و از تک تک آنان استقبال خواهد کرد و در این راه برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.

این مسئول اضافه کرد: 17 پایگاه ایمنی و سلامت از سوی جمعیت هلال احمر استان ایلام در اقصی نقاط استان ایلام دایر و برپا می‌شود تا به مسافران خدمات ارائه کند.

سلیمانی تصریح کرد: افزون بر این، 2 پایگاه ویژه نیز در نقطه ایثار مهران و شرهانی دهلران که یادمان‌های دفاع مقدس هستند مستقر و به کاروان‌های راهیان نور خدمات ارائه می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: این پایگاه‌ها از 27 اسفند ماه به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در این راه از قبل برنامه‌ریزی لازم از سوی  جمعیت هلال احمر استان ایلام انجام شده است.

وی ادامه داد: در این طرح 438 نفر از اعضای جوانان  جمعیت هلال احمر استان ایلام پای کار بوده و به میهمانان نوروزی ارائه خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/2246/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول