اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۴/ همسفر با زائران سرزمین نور

فرزند شهید امیری: مسئولان به نماز اهمیت بیشتری دهند

فرزند شهید انگنا امیری از مسئولان خواست تا به نماز اهمیت بیشتری دهند.

فرزند شهید امیری: مسئولان به نماز اهمیت بیشتری دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی رضا امیری فرزند شهید انگنا امیری عصر امروز به زیارت شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز رفت.

وی پس از حضور در معراج شهدای اهواز به شهدای تازه تفحص شده ادای احترام کرد و برای شادی روح این شهیدان گرانقدر فاتحه خواند.

فرزند شهید انگنا امیری در حاشیه زیارت شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهم تا به نماز اهمیت بیشتری دهند..

وی افزود: آدم شرم دارد به مکانی که شهیدان والامقام به ویژه شهدای گمنام هستند برود زیرا ما وظیفه خود در برابر آن‌ها را به خوبی انجام نداده‌ایم.

علی رضا امیری با بیان این نکته که حضور در معراج شهدا تسکین دهنده خواهد بود اضافه کرد: قلب ما بیمار است و با حضور در این مکان‌های نورانی به آرامش دست می‌یابد.

وی در ادامه به برخی از سفارشات شهدا اشاره کرد و گفت: تاکید همه شهیدان والامقام به خواندن و برپا داشتن نماز اول وقت بود که در وصیت نامه‌هایشان نیز این موضوع ذکر شده است.

این فرزند شهید باغملکی تاکید کرد: نباید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است به نماز بی‌اهمیتی شود.

وی با تاکید دوباره بر این مطلب که مسئولان به نماز اهمیت بیشتری دهند خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی برنامه‌ها شاهد هستیم که مسئولان به وقت نماز اهمیتی نمی‌دهند و انجام سخنرانی خود در این وقت را برای شرکت کنندگان توجیه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شهید انگنا امیری در تاریخ دوم آذر ماه سال 1336 در شهرستان باغملک چشم به جهان گشود.

این جوان خوزستانی در تاریخ 29 اسفند ماه سال 1367 شربت شهادت نوشید و پیکر پاکش در روستای آرزو از توابع دهستان هپرو شهرستان باغملک در شمال استان خوزستان آرام گرفت.

انتهای پیام/72010/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول