اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

فعالیت 460 اکیپ پلیس کرمان در نوروز

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: 460 تیم و اکیپ ویژه در طرح نوروزی پلیس در سراسر استان کرمان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 460 اکیپ پلیس کرمان در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 460 تیم و اکیپ ویژه در طرح نوروزی پلیس در سراسر استان کرمان فعالیت می‌کنند.

وی ابراز داشت: پلیس با آمادگی کامل و با بهره‌گیری از تمام تجهیزات و امکانات خود و با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه تلاش می‌کند تا نوروزی ایمن را برای مردم به ارمغان آورد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از ایجاد  ایستگاه‌های نوروزی و استقرار کمپ‌ها و چادرهای ویژه توسط پلیس در ایام نوروز خبر داد.

چناریان افزود: طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه جاری آغاز شده است و تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی شعار نوروزی پلیس را «امنیت، سلامت و نشاط، ره‌آورد نظم و قانون» اعلام کرد و اظهار داشت: با مخلان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال برخورد می‌شود.

این فرمانده انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس در رویکرد خود امنیت محله‌محور و خانواده‌محور را مد نظر دارد و معتقد است، افرادی که بر اجرای سنت چهارشنبه آخر سال تاکید دارند باید با نظارت خانواده‌ها و بزرگترها آن را به گونه‌ای اجرا کنند که موجب برهم خوردن امنیت و آرامش دیگران نشود.

چناریان گفت: با همکاری دستگاه قضایی و براساس قانون برای افرادی که با حرکات غیرمتعارف موجب سلب آسایش عمومی می‌شوند از سه ماه تا یک سال حبس در نظر گرفته شده و 74 ضربه شلاق نیز به عنوان مجازات تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه افزایش امنیت عمومی در سطح استان انجام شده است، افزود: در راستای انضباط ترافیکی با کاهش تعداد 164 کشته حوادث رانندگی نسبت به سال گذشته، رتبه برتر کشور در این زمینه را کسب کرده‌ایم.

چناریان بیان کرد: در سال جاری 84 تن انواع مواد مخدر در سطح استان کرمان کشف شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 68 درصد رشد داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه کشف جرایم از جمله سرقت‌ها در سال جاری هم بیش از 14 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم که این امر به عنوان یک عامل پیشگیری از وقوع جرم نیز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول