اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه دماوند - فیروزکوه خبر داد

آماده‌باش نیروهای پلیس راه دماوند - فیروزکوه در طرح نوروزی

فرمانده پلیس راه دماوند - فیروزکوه از آماده‌باش نیروهای پلیس راه این محور در طرح نوروزی پلیس راه که از 27 اسفند ماه امسال آغاز می‌شود، خبر داد.

آماده‌باش نیروهای پلیس راه دماوند - فیروزکوه در طرح نوروزی

عبادالله هله‌وندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان داشت: پلیس راهور و پلیس ناجا مانند سال‌های گذشته آمادگی کامل در خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران دارند.

وی شعار نوروز 93 نیروی انتظامی را «گذشت، صبوری و رهاورد سفری ایمن» عنوان کرد و گفت: «گذشت» به معنای این است که اگر کسی راننده‌ای را در حال تخلف دید، گذشت داشته باشد و با لجبازی به راه خود ادامه ندهد که منجر به حادثه بدی شود؛ البته موارد باید به نیروهای پلیس راه گزارش شود.

فرمانده پلیس راه دماوند - فیروزکوه ادامه داد: «صبوری» از جهت اینکه صبر و حوصله کنیم تا در طول مسیر مسافران استراحت کوتاهی داشته باشند، بسیار مهم است.

هله‌وندی افزود: «رهاورد سفری ایمن» نیز به معنای این است که اگر رانندگان گذشت و صبوری داشته باشند، به طور یقین سفر ایمنی خواهند داشت.

وی آغاز طرح نوروزی پلیس راه را از 27 اسفند 92 تا 18 فروردین 93 عنوان کرد و افزود: در این مدت، حدود دو سوم نیروهای این یگان در حوزه استحفاظی آماده خدمت‌رسانی هستند و با متخلفان با جدیت و البته احترام برخورد می‌کنند.

فرمانده پلیس راه دماوند - فیروزکوه پیشاپیش فرارسیدن سال 1393 را به مردم ایران تبریک گفت و از همه تقاضا کرد تا در جاده‌ها حتما با پلیس همکاری داشته باشند.

هله‌وندی با بیان اینکه در ایام عید مأموران زیادی در سطح جاده‌ها حضور دارند، گفت: مطمئن باشید هیچ تخلفی از دید پلیس پنهان نمی‌ماند و پلیس راهور در طول 24 ساعت شبانه‌روز در جاده‌ها آماده خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/2568/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول