اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

وارستگی حضرت زهرا(س) الگوی زوج‌های جوان باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حضرت زهرا (س) نمونه کاملی از زهد و وارستگی از زر و زیور و تشریفات زندگی بود که با قناعت در مصرف و اکتفا به حداقل امکانات مادی زندگی شرافتمندانه خود را گذراند.

وارستگی حضرت زهرا(س) الگوی زوج‌های جوان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی پیش از ظهر امروز در نشست با روئسای شورای هماهنگی شهرستان‌های استان با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کاملی از همسرداری بر پایه ارزش‌های الهی خانواده بود.

وی افزود: دفاع قلبی، زبانی و عملی از معروف‌ها و ارزش‌های اسلامی یکی از تلاش‌های ارزشمند ایشان بود.

گرجی ادامه داد: صدیقه اطهر (س) در مدیریت منزل و تربیت و اداره امور فرزندان به گونه‌ای عمل کرد که همسرش با اطمینان خاطر و بدون هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه به پاسداری از پیامبر اکرم (ص) و جهاد و مبارزه در راه خدا مشغول باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری وارستگی از تشریفات زندگی را لازمه الگوگیری زوج‌های جوان از آن حضرت برشمرد و تصریح کرد: حضرت زهرا نمونه کاملی از زهد و وارستگی از زر و زیور و تشریفات زندگی بود که با قناعت در مصرف و اکتفا به حداقل امکانات مادی زندگی شرافتمندانه خود را گذراند.

گرجی ادامه داد: تسلیم در برابر خدا، دفاع از مظلوم و ولایت‌مداری از ارزش‌هایی است که حضرت زهرا به پاسداری از آن همت گماشت.

وی خاطرنشان کرد: آن حضرت با ایثار جان و مال و فرزند خود از حکومت اسلامی دفاع همه‌جانبه کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه از حضرت زهرا (س) برای بانوان به یادگار مانده است رعایت حجاب و پوشش اسلامی در همه عرصه‌های زندگی بود.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول