اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر آیت‌الله علوی گرگانی مطرح کرد

بهره‌گیری از سخنان حضرت زهرا(س) در تبلیغات شهری

مسئول دفتر آیت‌الله علوی گرگانی گفت: نباید نام عید بر این ایام گذاشته شود و باید حال و هوای شهر را فاطمی کنیم تا رضایت امام زمان (عج) را به دنبال داشته باشد.

بهره‌گیری از سخنان حضرت زهرا(س) در تبلیغات شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام احمد قاضوی با اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا(س) و فاطمیه با نوروز اظهار کرد: مومنان باید نسبت به ایام شهادت حضرت زهرا(س) عنایت خاصی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اهل بیت(ع) همواره فرمودند که شیعیان ما کسانی هستند که در شادی ما شاد هستند و در عزای ما محزون.

استاد حوزه علمیه قم عنوان داشت: با توجه به اینکه نوروز امسال بین دو ایام فاطمیه است، بنابراین باید دید و بازدید و صله رحم رنگ و و بوی فاطمی بگیرد و نام حضرت در بازدیدها بیان شود.

وی ادامه داد: مجالس و دید و بازدیدها را باید از پیرایه‌هایی که ممکن است به احترام فاطمیه لطمه بزند، دور کنیم.

قاضوی با اشاره به نکاتی که در تبلیغات شهری باید مسئولان به آن توجه کنند، گفت: باید تبلیغات طوری باشد که سال جدید و زنده شدن طبیعت را در نظر بگیرند و علاوه بر در نظر گرفته شدن این مسئله، کلمات و خطبه حضرت زهرا(س) در تبلیغات گنجانده شود.

وی عنوان داشت:‌ باید معارف برای کسانی که تبلیغات را مشاهده می‌کنند و می‌خوانند در نظر گرفته شود و کاری کنیم که در این بهار طبیعت قلب نازنین امام زمان(عج) از ما راضی و خشنود باشد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تاکنون شهرداری قم در زمینه تبلیغات شهری موفق عمل کرده است، گفت: برای بهتر شدن تبلیغات باید از افراد مختلف مشورت گرفته شود و با مردم مصاحبه شود تا تبلیغات جهت‌دار باشد.

مسئول دفتر آیت‌الله علوی گرگانی عنوان داشت: نباید نام عید بر این ایام گذاشته شود و باید حال و هوای شهر را فاطمی کنیم تا رضایت امام زمان (عج) را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول