اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه همدان خبر داد

پلیس راه همدان دارنده رتبه سوم کشوری در کاهش تلفات جاده‌ای

رئیس پلیس استان همدان گفت: پلیس راه استان رتبه سوم کشوری را در کاهش تلفات جاده‌ای دارد.

پلیس راه همدان دارنده رتبه سوم کشوری در کاهش تلفات جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد خیری صبح امروز در رزمایش انتظامی و ترافیکی نوروز 93 با بیان اینکه استان همدان کریدور ارتباطی غرب کشور است و به همین دلیل از ترافیک نسبتاً سنگینی برخوردار است، افزود: در سال جاری تصادفات جاده‌ای در استان با کاهش 21 درصدی مواجه بود که این امر کارنامه قابل قبولی را برای استان نشان می‌دهد.

وی با اشاره به این مطلب که پلیس راه استان رتبه سوم کشوری را در کاهش تلفات جاده‌ای دارد، با بیان اینکه موفقیت خوبی را در این زمینه به دست آورده‌ایم، ادامه داد: طرح زمستانی امسال را نیز در حالی سپری کردیم که زمستان سختی را گذراندیم اما همکاری و همراهی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان اعم از راهداری، پلیس، اورژانس، امداد خودرو و... موجب مدیریت خوب شرایط شد.

رئیس پلیس راه استان همدان از کاهش 9 درصدی متوفیان تصادف جاده‌ای در طرح زمستانی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه در اجرای این طرح، حتی یک در راه مانده نیز نداشتیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه آزادراه، گفت: این پاسگاه با امکانات استانی برای پوشش و کنترل آزادراه همدان ـ تهران از مهرماه امسال کار خود را آغاز کرد.

خیری از راه‌اندازی پلیس راه روستایی خبر داد و ابراز داشت: با این ظرفیت، در نوروز امسال محورهای فرعی روستایی را نیز زیر پوشش خود داریم.

وی با بیان اینکه 7 هزار نفر نیرو در بخش سازمان‌های امدادی، خدماتی و پلیس در اجرای این طرح فعال هستند، گفت: هلال احمر استان با 21 پایگاه ثابت و سیار و 31 دستگاه انواع آمبولانس، خودروهای نجات، اردوگاه اسکان اضطراری 500 نفره از امروز تا پایان عید و فوریت‌های پزشکی با 41 پایگاه و 61 دستگاه انواع خودرو در این طرح فعال هستند.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه معاونت راهداری با 43 پایگاه ثابت و سیار و 258 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین در این طرح شرکت دارند، ادامه داد: شرکت‌های امدادی نیز با 61 دستگاه در این زمینه فعال هستند.

وی در پایان سخنانش گفت: 34 تیم موتوری و 61 تیم خودرویی نیز توسط پلیس راهور در این زمینه به مردم ارائه خدمت می‌کند.

انتهای پیام/89002/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول