اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ذخیره شب عید صورت گرفت

تامین 4 هزار تن مرغ منجمد گوشتی در استان مرکزی

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان مرکزی از تامین 4 هزار تن مرغ منجمد گوشتی ویژه شب عید در این استان خبر داد.

تامین 4 هزار تن مرغ منجمد گوشتی در استان مرکزی

قاسم اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شرکت پشتیبانی امور دام هر ساله در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز وظیفه تامین مرغ مورد نیاز مردم در ایام عید را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: در این راستا این شرکت همچون سال‌های گذشته اقدام به ذخیره‌‌سازی و تامین مرغ مورد نیاز مردم به میزان چهار هزار تن کرده است که با قیمت مناسب بین شهروندان توزیع خواهد کرد.

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان مرکزی ذخیره‌‌سازی مرغ شب عید را در راستای تنظیم بازار مواد پروتئینی و مرغ مصرفی ایام عید برای حمایت از مصرف‌کنندگان عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته کمبودی در زمینه مرغ مورد نیاز مردم وجود نخواهد داشت.

اسدی گفت: خوشبختانه استان مرکزی به دلیل دارا بودن تعداد زیادی واحد تولیدی علاوه بر تامین مرغ داخل استان نقش موثری در تامین مرغ مورد نیاز سایر استان‌های کشور دارد به طوری که بخش عمده‌ای از مرغ تولیدی این استان به سایر شهرهای کشور صادر می‌شود.

به گفته وی زمان توزیع بر اساس سیاست‌های ستاد تنظیم بازار کشور تنظیم و اعلام خواهد شد و قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد را نیز همین ستاد اعلام خواهد کرد.

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان مرکزی بیان کرد: این شرکت برای حمایت از مصرف‌کنندگان در مقاطعی از سال که بازار با افزایش تقاضا برای محصولات دام و طیور مواجه می‌شود، با ارائه محصولات ذخیره سازی شده از افزایش قیمت جلوگیری کرده و موجب تنظیم بازار می‌شود.

اسدی تاکید کرد: شرکت پشتیبانی امور دام در همه زمان‌ها و به ویژه مواقع بحرانی با تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان از نوسانات قیمت در بازار جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/87012/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول