اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو صورت گرفت

پارک سیمرغ سمنان؛ میزبان جشن بزرگ بادبادک‌ها

پارک سیمرغ سمنان، میزبان جشن بزرگ بادبادک‌ها شد که در آستانه سال نو حال و هوای خاصی به دیار قومس بخشید.

پارک سیمرغ سمنان؛ میزبان جشن بزرگ بادبادک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و درختکاری و هفته نیکوکاری و میلاد باسعادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س)، پارک سیمرغ سمنان میزبان جشن بزرگ بادبادک‌ها بود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان گفت: این جشن با هدف ایجاد شور و نشاط در میان شهروندان و آموزش فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز و همچنین سنت حسنه نیکوکاری و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و کمیته امداد شهرستان و بانک انصار در پارک سیمرغ برگزار شد.

امیر مظاهری اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری جشن بادبادک‌ها، 11 غرفه نیز با حضور دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مختلف برای ارائه خدمات به شهروندان شرکت‌کننده در جشن در پارک سیمرغ برپا بود.

وی با اشاره به ایجاد کارگاه آموزش کاشت گل و نهال توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز در این جشن بیان داشت: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند با حضور در غرفه سازمان با راه و روش کاشت گل و نهال آشنا شدند و گل‌های کاشته شده به رسم یاد بود به آنان اهدا شد.

مظاهری گفت: در پایان مراسم هم، کودکان به همراه خانواده خود با کاشت 100 اصله نهال زیتون در پارک سیمرغ در توسعه فضای سبز شهرشان سهیم شدند.

انتهای پیام/2249/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول